ویژگی جدید واتساپ برای انتقال فایل

طبق گزارش‌ها در نسخه‌های آتی واتساپ، شاهد افزایش حجم فایل قابل دریافت و ارسال و در نتیجه کاهش این محدودیت‌ها خواهیم بود.

ویژگی جدید واتساپ برای انتقال فایل

طبق گزارش‌ها در نسخه‌های آتی واتساپ، شاهد افزایش حجم فایل قابل دریافت و ارسال و در نتیجه کاهش این محدودیت‌ها خواهیم بود.

به گزارش عرشه آنلاین، 

گر تاکنون قصد داشتید یک فایل بزرگ را از طریق واتساپ ارسال کنید، این برنامه قابلیت انجام آن را نداشت. اما به‎‎‎‌نظر می‌رسد که این محدودیت احتمالا به‌زودی به‌پایان خواهد رسید. به‌گزارش iMore، واتساپ در حال آزمایش افزایش حجم ارسال و دریافت فایل برای محدودیت جدید ۲ گیگابایتی است. این شرکت به‌دنبال راه‌هایی برای بهبود تجربه کاربری واتساپ بوده و این تغییر نیز تلاش اخیر متا برای اضافه کردن یک ویژگی کاربردی به سرویس چت خود محسوب می‌شود.

1232407_823 (1)

WABetaInfo محدودیت جدید برای فایل‌هایی که می‌توان از طریق واتساپ ارسال کرد را برای اولین بار در نسخه آزمایشی این پیام‌رسان بر روی اندروید و iOS شناسایی کرد. در حال حاضر، قابلیت افزایش حجم فایل ارسالی، فقط برای کاربران آرژانتینی ارائه شده، اما به احتمال زیاد به‌زودی در سطح جهانی نیز منتشر خواهد شد.

پیش از این به‌روزرسانی، واتساپ برای ارسال یا دریافت فایل‌ها در سرویس چت، محدودیتی ۱۰۰ مگابایتی را اعمال کرده بود. اکنون با تغییر جدید، حجم فایل ارسالی به‌طور قابل توجهی به ۲ گیگابایت افزایش یافته و در نتیجه محدودیت‌ها برای اشتراک‌گذاری محتوا کاهش خواهند یافت.

البته این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، بنابراین هنوز احتمال آن وجود دارد که واتساپ از اعمال این تغییر عقب‌نشینی کرده و آن‌را به‌صورت جهانی منتشر نکند. با این‌حال، امیدواریم که این سرویس پیام‌رسان بتواند اشکالات مرتبط با نسخه تست را برطرف کند و هرچه سریع‌تر شاهد انتشار این ویژگی باشیم.

منبع: گجت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14067

ارسال نظر