افشای ویژگی‌های جذاب آیفون سری ۱۴

به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی آیفون ۱۴ اپل به بیرون درز کرده است.

افشای ویژگی‌های جذاب آیفون سری ۱۴

شرکت اپل قصد دارد در سال جاری از آیفون ۱۴ خود رونمایی کند. به تازگی نیز اطلاعاتی در مورد این گوشی به بیرون درز کرده که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

به گزارش سایت gizmochina؛ ابعاد این گوشی جدید ۱۴۷.۴۶ x ۷۱.۴۵ x ۷.۸۵ میلی متر خواهد بود که در مقایسه با مدل ۱۳ آن کمی بلندتر و قطور است. از سوی دیگر، آیفون ۱۴ پرو مکس کمی کوتاه‌تر و نازک‌تر خواهد بود، اما هیچ کس نمی‌تواند با چشم غیرمسلح متوجه این تفاوت شود. ارتفاع از ۱۶۰.۸ میلی متر به ۱۶۰.۷ میلی متر کاهش می‌یابد در حالی که عرض از ۷۸.۱ میلی متر به ۷۷.۵۸ میلی متر کاهش می‌یابد.

گفته می‌شود که برآمدگی دوربین در گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرو با ۱۲.۰۲ میلی‌متر در مقایسه با ۱۱.۴۵ میلی‌متر در مدل‌های فعلی برجسته‌تر خواهد بود. اندازه ماژول دوربین نیز در آیفون جدید افزایش می‌یابد. شایعات حاکی از آن است که آیفون ۱۴ اپل همچنان دارای یک بریدگی در بالای صفحه نمایش است، اما مدل‌های Pro از بریدگی خلاص می‌شوند و در عوض بریدگی‌هایی به شکل قرص برای دوربین جلو خواهند داشت.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس از نسل فعلی فرآیند اپل A۱۵ Bionic استفاده می‌کنند، در حالی که ۱۴ Pro و ۱۴ Pro Max با تراشه جدید A۱۶ Bionic که با استفاده از فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده، عرضه می‌شوند. ما انتظار داریم در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه‌ها به دست آوریم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13575

ارسال نظر