قابلیت‌های جدید دوربین‌ گوشی‌های سامسونگ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که به‌روزرسانی سامسونگ، قابلیت‌های جدید دوربین را به گوشی‌های قدیمی‌تر اضافه می‌کند.

قابلیت‌های جدید دوربین‌ گوشی‌های سامسونگ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که به‌روزرسانی سامسونگ، قابلیت‌های جدید دوربین را به گوشی‌های قدیمی‌تر اضافه می‌کند.

به گزارش عرشه آنلاین، به‌روزرسانی‌های سامسونگ همواره قابلیت‌های جدیدی برای گوشی‌های واجد شرایط به ارمغان می‌آورد؛ اخیراً نیز با به‌روزرسانی رابط کاربری ONE UI ۴.۱، بعضی از بهترین قابلیت‌های گوشی‌های خانواده گلکسی S۲۲ را برای پرچم‌داران نسل‌های قبلی منتشر کرد. این رابط کاربری در هفته‌های آینده به مرور برای مدل‌های قدیمی‌تر مانند گلکسی S۲۱، گلکسی S۲۰، گلکسی S۱۰ و گلکسی نوت ۲۰ عرضه خواهد شد. گلکسی زد فولد و زد فلیپ نیز به همراه بعضی از گوشی‌های سری گلکسی A و تبلت‌های سری تب S، این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

رابط کاربری ONE UI ۴.۱ از تعداد زیادی قابلیت جدید دوربین‌محور بهره می‌برد، یکی از این قابلیت‌ها Expert RAW نام دارد که به طور خاص برای S۲۱ اولترا عرضه می‌شود. قابلیت دیگر این رابط کاربری Object Eraser نام دارد و مشابه پاک‌کن جادویی اپلیکیشن Google Photos عمل می‌کند و امکان حذف قسمت‌های ناخواسته از عکس را فراهم می‌کند. پس از به‌روزرسانی رابط کاربری ONE UI ۴.۱، امکان عکاسی پرتره شبانه در دوربین سلفی و لنز ۱x دوربین پشتی فعال خواهد شد.

گوشی‌های گلکسی S که به لنز تله‌فوتو روی پنل پشتی مجهز باشند، پس از به‌روزرسانی می‌توانند از حالت فیلم‌برداری مبتنی بر پرتره نیز استفاده کنند. شرکت سامسونگ در جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود رابط کاربری محیط ضبط ویدئو را بهبود بخشیده است و ویدئوهای ضبط شده با دوربین‌های جلو و پشت در پوشه‌های جداگانه ذخیره می‌شوند. تجربه به اشتراک گذاشتن عکس‌ها نیز با به‌روزرسانی به ONE UI ۴.۱ ساده‌تر خواهد شد، به طوری که هر عکسی که به اشتراک گذاشته می‌شود، نوارهای اضافی آن به صورت خودکار برش داده می‌شود.

منبع: ایمنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12594

ارسال نظر