رونمایی از گوشی‌های جذاب سری A سامسونگ

گوشی‌های سری A در رویداد مجازی سامسونگ معرفی خواهند شد.

رونمایی از گوشی‌های جذاب سری A سامسونگ

رویداد مجازی سامسونگ در ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد و بر اساس شایعات احتمالا گوشی‌های میان رده گلکسی A۳۳، گلکسی A۵۳ و گلکسی A۷۳ معرفی خواهد شد.

سال ۲۰۲۲ سال شلوغی برای سامسونگ بوده است و به نظر می‌رسد شلوغ‌تر شود. سامسونگ دعوت نامه‌ای برای یک رویداد مجازی در روز پنجشنبه، ۲۶ اسفند یا ۱۷ مارس ۲۰۲۲ ارسال کرده است؛ و از نظر ظاهری، این رویداد یک رویداد جهانی خواهد بود که می‌تواند از ورود تعدادی از گوشی‌های هوشمند میان رده جدید خبر دهد.

به گزارش digitaltrends، برای یادآوری، شرکت سامسونگ قبلاً تعدادی گوشی هوشمند را در سه ماه گذشته روانه بازار کرده است. برخی از دستگاه‌های عرضه‌شده توسط سامسونگ شامل Samsung Galaxy S۲۱ FE بود و چند هفته بعد کل مجموعه Galaxy S۲۲ وارد بازار شد. جدای از این عرضه‌های پرمخاطب، سامسونگ همچنین مجموعه‌ای از دستگاه‌های سطح پایین و میان‌رده را در طول چند هفته گذشته معرفی کرده است. این‌ها شامل گوشی‌های هوشمندی مانند گلکسی M۲۳، Galaxy M۳۳ و Samsung Galaxy F۲۳ (فقط در هند) می‌شوند.

همچنین به نظر می‌رسد این هفته ممکن است یک هفته شلوغ دیگر برای دوستداران سامسونگ در سراسر جهان باشد. پوستر راه اندازی این رویداد که سامسونگ آن را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرده است چیز‌های ارزشمندی را در مورد محصولی که سامسونگ قصد عرضه آن را دارد نشان می‌دهد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12129

ارسال نظر