گوشی موتو G22 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت موتورولا گوشی اقتصادی خود به نام Moto G22 را با نمایشگر 90 هرتز +HD و تراشه Helio G37 معرفی کرده است.

گوشی موتو G22 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت موتورولا گوشی اقتصادی خود به نام Moto G۲۲ را با نمایشگر ۹۰ هرتز +HD و تراشه Helio G۳۷ معرفی کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین، گوشی مقرون‌به‌صرفه موتو G۲۲ دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح تصویر ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. گوشی ذکر شده از تراشه Helio G۳۷ مدیاتک بهره می‌برد؛ این تراشه از ترکیب چهار هسته Cortex-A۵۳ با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و چهار هسته A۵۳ دیگر با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به عنوان CPU استفاده می‌کند.

انرژی مورد نیاز گوشی موتو G۲۲ با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود؛ این محصول از شارژ سیمی با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت گوشی ذکر شده در لبه سمت راست آن تعبیه شده است، یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی آن قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دو دوربین عمق‌سنج و ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. این محصول از یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند.

گوشی موتو G۲۲ به صورت پیش‌فرض با شارژر ۱۰ واتی درون جعبه و سیستم عامل اندروید ۱۲ به فروش می‌رسد. این محصول ابتدا در چند بازار منتخب اروپایی عرضه می‌شود، سپس به خاورمیانه، آسیای‌شرقی و آمریکای‌لاتین وارد می‌شود. قیمت گوشی موتو G۲۲ ۱۶۹.۹۹ یورو ارزیابی شده است و تنها در یک نسخه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد. گوشی ذکر شده در سه رنگ سفید، آبی و مشکی به فروش می‌رسد؛ البته شرکت سازنده یک نسخه به رنگ سبز نیز معرفی کرده است که اکنون در دسترس نیست.

منبع: ایمنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10736

ارسال نظر