ساعت دقیق تحویل اولین سال قرن جدید

زمان دقیق تحویل سال نو ۱۴۰۱ هجری خورشیدی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

ساعت دقیق تحویل اولین سال قرن جدید

زمان دقیق تحویل سال نو ۱۴۰۱ هجری خورشیدی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

لحظه آغاز سال شمسی در تقویم هر سال ایران دقیقا مقارن با لحظه رسیدن خورشید به نقطه اعتدال بهاری (برج فلکی حمل) میباشد. یعنی لحظه تحویل سال جدید شمسی زمانیست که فاصله خورشید ازنقطه اعتدال بهاری صفر گردد.

زمان تحویل سال ۱۴۰۱( یک هزار چهارصد و یک هجری شمسی) و آغاز بهار طبیعت و نوروز باستانی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران برابر است با:ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه بعد از ظهر | روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ هجری شمسی |مطابق ۱۷ شعبان ۱۴۴۳ هجری قمری | ۲۰ مارس ۲۰۲۲ میلادی| لحظه تحویل سال ۱۴۰۱به وقت ساعت جهانی (UTC/GMT):

سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟

احتمالا می‌دانید که هر سال را به یک حیوانی نسبت می‌دهند و با توجه به خصوصیات حیوان سال‌ها، خصوصیات و طالع بینی متولدین سال‌های مختلف را با توجه به حیوان سال تولدشان ارائه می‌دهند. با این اوصاف باید بدانید که سال ۱۴۰۱ نیز سال ببر است.

ببر نماد چیست؟

حیوان ببر نماد بی باکی و دلیری و نترس بودن است و کاملا در عشق و زندگی روزمره خود شتاب زده عمل می کند. بنابراین توصیه می شود که در همه امور صرفا دنباله رو او نباشید.

طبق تعابیر و تفاسیر ارائه شده ببر یک عیب‌جوی یاغی است و همیشه در حال طغیان بر ضد قدرت‌های مستقر است او همیشه می‌خواهد رهبر باشد، اما بدبختانه همچنان که برای بیشتر رهبرها پیش می‌آید اغلب آن شایستگی را که منجر به جلب اعتماد دیگران می‌شود فاقد است میمون چه در کار و چه در عشق ببر را دست خواهد انداخت و و باید از مار دوری کند گاو و گربه نیز با ببر سازگار نیستند، ولی با سگ و اژدها و اسب می‌تواند رابطه‌ی خوبی داشته باشد.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9227

ارسال نظر