حمله شدید رئیس صدا و سیما به سلبریتی ها

رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه امام صادق (ع) گفت: برخی سلبریتی ها رابطه خود را با فرهنگ و تاریخ ایران قطع کرده اند ما هم باید رابطه خودمان را با آنها قطع کنیم.

حمله شدید رئیس صدا و سیما به سلبریتی ها

رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه امام صادق (ع) گفت: برخی سلبریتی ها رابطه خود را با فرهنگ و تاریخ ایران قطع کرده اند ما هم باید رابطه خودمان را با آنها قطع کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه امام صادق (ع) گفت: در اغتشاشات اخیر تصویر دروغین برای بخش اعظمی از بازیگران و سلبریتی ها ساخته بودند که کار نظام فردا تمام است.

درهمین رابطه بخوانیدانتقاد شدید رییس صداوسیما از عادل فردوسی‌پور/این آدم لگد زده به نمکدان /او دیگر نمی‌آید

بخشی از اظهارات وی به شرح زیر است: 

در اغتشاشات اخیر تصویر دروغین برای بخش اعظمی از بازیگران و سلبریتی ها ساخته بودند که کار نظام فردا تمام است.

یک کارگردان می گفت سر فیلمبرداری رفتم بازیگران گفتند اجازه بدهید دو سکانس بگیریم یک با حجاب دو بی حجاب که اگر نظام سقوط کرد مشکلی پیش نیابد.

برخی سلبریتی ها رابطه خود را با فرهنگ و تاریخ ایران قطع کرده اند ما هم باید رابطه خودمان را با آنها قطع کنیم.

نمیخواستند باشند بخش عظیمی از مردم هم بدشان می آید قیافه آنها را ببینند.

 برخی سلبریتی ها به دلیل فشارهای سنگین علی رغم میلی باطنی محبور شدند که یک حرف بزنند؛ ما در را روی آنها نبستیم.

درِ صدا و سیما روی کسی به مردم و فرهنگ کشور احترام می گذارد باز است.

کسی که خودش همچنان در عالم هپروت و اوهام است ما دنبالش نمی رویم بگذارید در اوهام خودش باقی بماند.

صداوسیما به چند سلبریتی وطن فروش وابسته نیست.

 سلبریتی واژه مطلقا منفی نیست. ما در درجه اول باید رابطه‌مان را با چهره‌ها و افرادی که رابطه خودشان را با فرهنگ خودشان، تاریخ و مردم کشورشان قطع کرده‌اند، قطع کنیم. تعارف هم نداریم. نمی‌خواهند دیگر باشند خب نخواهند. اصلاً یک بخش عظیمی از مردم هم بدشان می‌آید اتفاقا قیافه آنها را ببینند، این طور نیست که فقط آنها بدشان بیاید، مردم هم بدشان می‌آید که قیافه این آدم‌ها را ببینند. اما در مقابل چهره‌هایی که به نظر می‌رسد که شاید به دلیل فشارهای سنگین مجبور شده‌اند علیرغم میل باطنی‌شان در جایی حرفی بزنند، من به جرأت عرض می‌کنم که ما در را به روی آنها نبسته‌ایم.

 خیلی از آنها (سلبریتی‌ها) به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند ببینید در صفحه واتساپ و پیام رسان‌مان چقدر تهدید به قتل زن و بچه برایمان فرستاده‌اند. ما مجبور شدیم در جاهایی چیزی بگوییم اما شما می‌دانید که دل ما با شماست و باز هم حاضریم کار کنیم. من بارها گفته‌ام درِ صداوسیما به روی کسی که به مردم و فرهنگ مردم احترام می‌گذارد، باز است. کسی که خودش نمی‌خواهد بیاید من نمی‌روم التماس کنم. کسی که خودش همچنان در عالم هپروت و اوهام سیر می‌کند ما سراغش نمی‌رویم بگذارید در همان عالم بماند.

 من اسم نمی‌برم اما در این مدت اخیر و در ماه‌های بعد از فتنه، چهره‌های جدیدی کشف شده‌اند و اتفاقاً تبدیل به سلبریتی شده‌اند. منتهی سلبریتی‌های ارزشی. چه بسا اصلاً بین خود شما افرادی باشند که قابلیت داشته باشند دو روز دیگر به صداوسیما بیایند و سلبریتی شوند؛ بنابراین ما باید کشف و تربیت کنیم و البته جذب هم داشته باشیم برای چهره هایی که رابطه‌شان را قطع نکردند و می‌خواهند در خدمت مردم باشند.

 اتفاق کمی در سال گذشته نیفتاد. وقتی یک تصویر دروغین برای بخش عظیمی از جامعه نخبگان هنری اعم از بازیگران و سلبریتی‌ها اتفاق افتاد که می گفتند خدای ناکرده از فردا دیگر کار نظام تمام است. یکی از همین کارگردان‌های سرشناسی که شما هم او را می شناسید به من می گفت سر صحنه سریال مشغول ضبط بودیم که بازیگران آمدند و به من گفتند شما اجازه بدهید ما دو مُدل سکانس ضبط کنیم. یک مدل با حجاب و یک مدل بی‌حجاب! که اگر نظام سقوط کرد ما بقیه کارمان را با آن مدل بی‌حجاب ادامه بدهیم و زحمتی که کشیدیم به هدر نرود. آنقدر عمق و تاثیر جنگ ترکیبی دشمن روی قشری از جامعه متاسفانه شدید شد که انتظار اینکه همین فردا کار تمام می‌شود را داشتند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 89904

ارسال نظر