بازیگر ستارگان سینما درگذشت + فیلم

بازیگر افسانه‌ای و سرشناس «جنگ ستارگان» درگذشت.

بازیگر ستارگان سینما درگذشت + فیلم

«ری استیونسون»، بازیگر فیلم «ثور» و سریال «جنگ ستارگان» درگذشت.

و به نقل از گاردین، «ری استیونسون»‌،‌ بازیگر اهل ایرلند شمالی که نقش فرماندار شرور بریتانیایی فیلم «آرآرآر»، «وسلتاگ» در فیلم‌های «ثور» و یکی از شخصیت‌های منفی اصلی سریال در دست ساخت جنگ ستارگان «آسوکا» را بازی کرده است، در ۵۸ سالگی درگذشت.

ری استیونسون

«استیونسون» روز یکشنبه یعنی چهار روز قبل از تولدش درگذشت. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «ریپابلیکا» این هنرمند حین فیلمبرداری فیلم «کازینو در ایسیکا» ناگهان بیمار شد و در بیمارستانی واقع در جزیره «ایسیکا» بستری شده بود.

با اعلام خبر درگذشت «استیونسون» چهره‌های برجسته‌ای از جمله «اس. اس. راجامولی»،‌ کارگردان «آرآرآر» و «میتو لوئیس»‌،‌بازیگر مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» و همبازی «استیونسون» در فیلم «یک جور زندگی» با انتشار پیام‌هایی به این هنرپیشه ادای احترام کردند.

ری استیونسون

«ری استیونسون» در سال ۱۹۶۴ میلادی در «لیسبورن»‌ شهری واقع در ایرلند شمالی متولد شد. خانواده «استیونسون» زمانی که او هشت‌ساله بود به انگلستان نقل مکان کردند. او که به مدرسه تئاتر رفته و بود و سال‌ها در تلویزیون بریتانیا فعالیت کرده بود نخستین‌بار در فیلم «تئوری پرواز»(۱۹۹۸) در یک فیلم سینمایی ظاهر شد.

او در سال ۲۰۰۴ در نقش یک شوالیه در فیلم «آرتور شاه» به کارگردانی «آنتوان فوکوآ» بازی کرد. از دیگر فیلم‌های مهم او به «ترانسپورتر: سوخت‌گیری مجدد» و «جی. آی. جو: تلافی» می‌توان اشاره کرد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88538

ارسال نظر