حسین زمان، خواننده پاپ درگذشت

حسین زمان، هنرمند و خواننده پاپ درگذشت

حسین زمان، خواننده پاپ درگذشت

حسین زمان، هنرمند و خواننده پاپ درگذشت.

ابوذر زمان، فرزند حسین زمان در توییتر خود خبر درگذشت این هنرمند را اعلام کرد. حسین زمان به دلیل ابتلا به بیماری سرطان چند ماهی در بستر بیماری بود.

حسین زمان، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای گذشته به دلیل وخامت اوضاع جسمانی‌اش در بیمارستان بستری شده بود، روز پنجشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1402، دار فانی را وداع گفت.

حسین زمان، از خوانندگان پیشگام موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای گذشته به دلیل وخامت اوضاع جسمانی‌اش براثر سرطان در بیمارستان بستری شده بود، درگذشت.

حسین زمان یکی از خوانندگان پاپ دهه هفتاد است که در سال ۹۸ پس از حدود ۱۷ سال دوری از صحنه، کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد با ارکستری سی نفره به رهبری صابر جعفری روی صحنه برد. این هنرمند طی این سال‌ها چندین تک‌آهنگ منتشر کرده که «برادرجان» با شعری از علی‌اکبر یاغی‌تبار یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانیدخواننده مشهور ایرانی به سرطان مهلک مبتلا شد + زندگینامه

حسین زمان خواننده موسیقی پاپ ایرانی ۱۸ مرداد ۱۳۳۸ در تهران به دنیا آمد. ۱۵ اسفند سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد و  صاحب دو فرزند بود. از سال ۱۳۸۱ در جزیره کیش زندگی می‌کرد

تحصیلات

سال ۱۳۵۶ تحصیلات متوسطه را در رشته ریاضی دبیرستان خوارزمی به پایان رساند. سپس در رشته مهندسی الکترونیک دانشگاه صنعتی اصفهان به ادامه تحصیل پرداخت. پس از دو ترم تحصیل به دلیل فعالیت های سیاسی توسط ساواک دستگیر و از دانشگاه اخراج شد. زمان از ۱۶ سالگی با پخش اعلامیه و نوشتن مقالات سیاسی مبارزه خود را آغاز کرده بود.

پس از اخراج از دانشگاه برای تحصیل به آمریکا رفت و تا آغاز جنگ ایران و عراق در آنجا بود. با آغاز جنگ علی‌رغم اینکه حدود صد واحد دانشگاهی را گذرانده بود و برای چند ترم پیاپی شاگرد اول شده بود، به ایران بازگشت و درسش را نیمه‌کاره رها کرد.

سال ۱۳۵۹ در سن ۲۱ سالگی به عضویت بسیج درآمد و سپس راهی جبهه شد. در طول هشت سال جنگ هم‌زمان با ادامهٔ تحصیل، به مبارزه با دشمن نیز پرداخت. تحصیلاتش را تا کارشناسی ارشد در رشتهٔ مهندسی مخابرات ادامه داد. وی برای مدتی فرمانده معاونت مخابرات نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز بود

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86571

  • ناشناس

    روحشون قرین رحمت

ارسال نظر