جنجال در کنسرت حامیم

برزگرای کنسرت «حامیم» و حاشیه‌های بلیت‌فروشی کنسرت حمیم بارها در فضای مجازی خبرساز شده است.

جنجال در کنسرت حامیم

کنسرت «حامیم» در شرایطی برگزار خواهد شد که حاشیه‌های بلیت‌فروشی کنسرت حمیم بارها در فضای مجازی خبرساز شده است. «حامیم» در هتل اسپیناس تهران شامگاه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت روی صحنه خواهد رفت. 

حاشیه این کنسرت به بلیت‌فروشی آن برمی‌گردد که موجب شد سایت فروش بلیت سه بار از دسترس خارج شود تا سرانجام شرکت برگزارکننده برنامه بدون اعلام قبلی، به فروش بلیت‌های کنسرت اقدام کرد که البته این رویکرد، انتقادهایی را از سوی هواداران این خواننده در پی داشت.

جزئیات نخستین کنسرت حامیم از خوانندگان نسل تازه موسیقی پاپ کشورمان در حالی اعلام شد که این خواننده جوان قرار است برنامه های ویژه ای را برای مخاطبانش تدارک ببیند.

نخستین کنسرت خواننده پاپ «حامیم» در شرایطی ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد که این خواننده معتقد است نسل جدیدی در موسیقی پاپ ایران در حال پرورش هستند.

به گفته دست اندرکاران برنامه، سایت بلیت فروشی این کنسرت به دلیل حجم زیاد مراجعه کنندگان برای خرید بلیت، سه بار از دسترس خارج شد تا سرانجام شرکت برگزار کننده برنامه بدون اعلام قبلی اقدام به فروش بلیت های کنسرت کرد. این اقدام انتقادات زیادی را از سوی علاقه مندان به این خواننده در پی داشت.

کمپانی برگزاری کنسرت نیز در توضیح اختلالات پیش آمده در بلیت فروشی این کنسرت بارها با انتشار اطلاعیه های مختلف، توضیحاتی را ارائه داد و از تمدید این کنسرت برای هشت سانس دیگر خبر داد که به زودی بلیت فروشی این سانس های تمدیدی نیز آغاز خواهد شد.

«حامیم» که جدیدترین اثرش «قلب منی» را نوروز امسال منتشر کرد، ارکستری را برای اجرای زنده خود تشکیل داده که اشکان آبرون سرپرستی این ارکستر را به عهده دارد. ضمن اینکه قطعه «رز سفید» که پرطرفدارترین قطعه این خواننده است، در این کنسرت اجرا خواهد شد.

نخستین کنسرت «حامیم» به تهیه کنندگی سعید سال افزون برگزار خواهد شد و در ادامه، این تور در شهرهایی چون بندرعباس، رشت، ساری، کیش روی صحنه خواهد رفت که اطلاع رسانی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86498

ارسال نظر