تیم پزشکی در تئاترشهر مستقر شد

اولین روز از چهلمین دوره جشنواره تئاتر فجر در کاخ جشنواره یعنی تئاتر شهر، با استقرار گروه پزشکی همراه شد.

تیم پزشکی در تئاترشهر مستقر شد

اولین روز از چهلمین دوره جشنواره تئاتر فجر در کاخ جشنواره یعنی تئاتر شهر، با استقرار گروه پزشکی همراه شد. این گروه با انجام تست pcr و انجام واکسیناسیون وضعیت عمومی مهمانان و حاضران در جشنواره را کنترل می‌کردند.

نمایش «لاوستوری» به کارگردانی زری اماد، آخرین اثری است که حسین پارسایی تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. این نمایش که در دو سانس در تالار قشقایی تئاترشهر روی صحنه رفته است، با فیلم love story ارتباطی ندارد.

قصه این نمایش که در بستر سورئال روی می‌دهد، رویکردی مینی مال یا ساده انگاره را دنبال می‌کند و عشق‌هایی را نشان می‌دهد که هوشمندانه پیش می‌روند. در این نمایش، بازیگران از قدرت چشم‌ها می‌گویند که چه طور همه چیز را بازگو می‌کند. شهروز دل افکار و حمیدرضا نعیمی از جمله بازیگران این نمایش هستند. این نمایش روز گذشته در تئاترشهر اجرا شد.

«احتمالات» هم به نویسندگی و کارگردانی علی شمس نمایش پست مدرنیستی است که طبق گفته کارگردان از یک روایت تاریخی قرائت مدرن می‌کند. این نمایش از چند اپیزود تشکیل شده است که به دلیل پیچیدگی لایه‌های این نمایش شاید بتوان گفت برای مخاطب عامی قابل فهم نیست. فرزین محدث در این نمایش سه نقش را بازی می‌کند. زمان حمله مغول نقش عارف گمنام را بازی می‌کند، در زمانه‌ای دیگر نقش شکنجه‌گر و نقش دیگرش هم مرد آسیابان است. «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه هم دیگر اثری بود که دیروز در تئاتر شهر اجرا شد.

تماشاخانه سنگلج نیز روز گذشته، میزبان نمایش «داستان زال» برگرفته از شاهنامه فردوسی توسط گروه تئاتر بلغارستان بود که در هفتاد دقیقه روی صحنه رفت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8041

ارسال نظر