«چشم احمد» آمد

در بخشی از این مراسم کتاب «چشم احمد» که به زندگی جاویدالاثر محمدتقی رستگار مقدم نخستین مسئول آموزش و تاکتیک تیپ ۲۷ محمدرسول الله(ص) تهران اختصاص دارد، رونمایی شود.

«چشم احمد» آمد

مراسم گرامیداشت دیپلمات قمی دربند رژیم صهیونسیتی با عنوان «سردار بی نشان محمد تقی رستگار مقدم» برگزار خواهد شد.

مراسم گرامیداشت «سردار بی نشان محمد تقی رستگار مقدم» قرار است روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه با سخنرانی حسین اکبری معاون فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن شهید آوینی باغ موزه دفاع مقدس استان قم برگزار شود.

در بخشی از این مراسم کتاب «چشم احمد» که به زندگی جاویدالاثر محمدتقی رستگار مقدم نخستین مسئول آموزش و تاکتیک تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) تهران اختصاص دارد، رونمایی شود.

محمدتقی رستگار مقدم سال ۱۳۳۸ در محله چهارمردان قم متولد شد. در سال ۱۳۵۸ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و از همان سال، در زمره نیروهای تحت امر سردار شهید حاج احمد متوسلیان درآمد و تا آخرین لحظه در کنار حاج احمد متوسلیان ماند.

مزدوران «حزب فالانژ» مصادف با ماه جولای ۱۹۸۲ و ۱۴ تیرماه ۱۳۶۱ بود اتومبیل هیات نمایندگی دیپلماتیک کشورمان را هنگام ورود به شهر بیروت و در حین عبور از پست ایست و بازرسی، متوقف کردند و چهار سرنشین خودرو را به رغم داشتن مصونیت دیپلماتیک توسط آدم ربایان دست نشانده رژیم تروریستی «تل آویو» گروگان گرفتند.

 حاج احمد متوسلیان متوسلیان (وابسته نظامی) به همراه «تقی رستگارمقدم» (کارمند)،«کاظم اخوان»(خبرنگار و عکاس) و «سید محسن موسوی»(کاردار) ایران در لبنان سرنشینان این خودرو بودند.

چشم احمد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72315

ارسال نظر