شکستن رکورد فروش بلیت کنسرت خواننده پاپ

فروش بلیت‌های کنسرت گرشا رضایی از مرز ۴۲ هزار نفر گذشت.

شکستن رکورد فروش بلیت کنسرت خواننده پاپ

فروش بلیت‌های کنسرت گرشا رضایی از مرز ۴۲ هزار نفر گذشت.

 

 در جریان شروع کنسرت‌ها خوانندگان پاپ ، استقبال بی‌سابقه هواداران گرشا رضایی سوژه خبری فضای مجازی شده است.

گرشا رضایی خواننده پاپ ایرانی که جایگاه خود را در چند سال اخیر در میان خوانندگان پاپ پیدا کرده و طرفداران خاص خود را دارد، پس از ۲ سال دوری از اجرا ۳۰ دی ماه در تالار وزارت کشور به روی صحنه رفته است. وی در اولین کنسرت خود با استقبال هواداران و فروش ۴۲ هزار نفری بلیت مواجه شده که رکوردی جدید در فروختن بلیت‌های کنسرت در ایران بر جای گذاشته است.

خبرگزاری تسنیم درباره این خبر نوشت، اتفاقی بی‌سابقه در موسیقی ایران گرشا رضایی که دیشب بعد از ۲ سال بلیت فروشی کنسرت تهران را باز کرد رکورد فروش و استقبال را شکاند و بیش از ۴۲ مخاطب برای خرید بلیت در سایت حضور پیدا کردند تا جایی که سایت بلیت فروشی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "هنردوستان عزیز؛ با این‌که تمام تمهیدات لازم برای میزبانی از شما برای خرید بلیت در نظر گرفته بودیم به علت استقبال بی‌نظیر و مراجعه بیش از ۴۶ هزار نفر به صورت همزمان برای خرید بلیت، سایت موقتا از دسترس خارج شده است."

بسیاری از کاربران از طرفداران گرشا رضایی هستند و استقبال بی‌سابقه فروش بلیت‌های کنسرت وی را به او تبریک می‌گویند. عده‌ای از کاربران دلیل وجود هواداران خواننده ۳۷ ساله را با احساس خواندن و پر قدرت بودن صدای او عنوان می‌کنند. برخی از کاربران اجراها و کنسرت‌های خوانندگان پاپ ایرانی را سطح پایین می‌دانند و بر این باورند این اجراها مخصوص دخترها و پسرهای جوان ۱۸ تا ۲۰ سال است. تعدادی دیگر از کاربران نیز مخاطبان حاضر در کنسرت‌ها را به آوردن پنهانی نوشیدنی‌های غیرمجاز متهم می‌کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6847

ارسال نظر