مهران رجبی مجری یک برنامه جدید شد

تهیه‌کننده برنامه «خودمونی» بیان کرد که اجرای ویژه‌برنامه شبکه سه در شب یلدا را مهران رجبی برعهده دارد.وی

مهران رجبی مجری یک برنامه جدید شد

حامد خانی تهیه‌کننده برنامه «خودمونی» که قرار است در «شب یلدا» در قالب یک ویژه‌برنامه روی آنتن شبکه سه برود، درباره تدارک این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: این ویژه‌برنامه به صورت تولیدی روی آنتن شبکه سه می‌رود که سه روز ضبط آن طول می‌کشد. ضبط برنامه از شنبه ساعت ۱۵ شروع می‌شود و تا آخر شب دوشنبه ۲۸ آذرماه ادامه دارد.

این ویژه‌برنامه یلدایی قرار است ۲۹ و ۳۰ آذر از ساعت ۲۱ تا ساعت ۲۴ روی آنتن برود و آیتم‌های مختلفی هم دارد. در بخشی هم میزبان هنرمندان و خوانندگان هستیم. کلیات کار حضور مهمانان ویژه است، حافظ‌خوانی داریم و همین اتفاقات مرسوم و معمول در این ایام را خواهیم داشت.

این تهیه‌کننده در بخش دیگر درباره مجری این برنامه و اینکه با توجه به حواشی قرار نیست مجری دیگری برای این شب‌ها انتخاب کنند بیان کرد: حواشی که می‌گویید برای آقای رجبی، ایجاد کردند، وگرنه خودش که زندگی‌اش را می‌کرد. مهران رجبی چهره‌ای محبوب است.

 مردمی که به استودیوی برنامه «خودمونی» می‌آیند خیلی نسبت به حضور مهران رجبی مشتاق و همراه هستند. البته یک سری از مردم هم احتمالاً واکنش‌هایی در نقد حضور او داشته‌اند.

خانی درباره اینکه احتمال دارد این حواشی به تغییر مجری منتهی شود، اظهار کرد: ما که به شدت از مهران رجبی راضی هستیم. تا آخر این فصل قطعاً با او خواهیم بود تا در فصل‌های آینده ببینیم چه می‌شود.

این تهیه‌کننده در پایان درباره اینکه با توجه به شرایط این روزها، چالشی در دعوت از هنرمندان داشته‌اند یا خیر هم عنوان کرد: طبیعتاً برخی از هنرمندان هستند که موضع دارند و علیه نظام مسائلی را مطرح و طبیعتاً راهشان را به نوعی جدا کرده‌اند. ما سمت این قشر نمی‌رویم اما برخی از عزیزان هستند که موضعی ندارند و همواره همراه بوده‌اند، سعی داریم از این قشر دعوت کنیم. اینها هم تا امروز فحش‌شان را خورده‌اند. بابت اینکه با آن گروه اول همراهی نکرده‌اند، اما خودشان از این بابت مشکلی ندارند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 60410

ارسال نظر