دانلود قسمت 35 سریال «جیران» با لینک مستقیم

دانلود سریال جیران قسمت پانزدهم با حجم رایگان در ادامه مطلب امکان‌پذیر است. شما می‌توانید قسمت 15 سریال جیران را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود قسمت 35 سریال «جیران» با لینک مستقیم

«سریال جیران» یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فتحی است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که می‌تواند رکورد سریال‌های قبلی را بزند. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش می‌پردازند.

برای دانلود سریال جیران قسمت ۱۵ به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت ۱۵ سریال جیران

بازیگران سریال جیران

‎بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

درباره قسمت 35 سریال جیران

پیش از بررسی و دانلود قسمت 35 سریال جیران، بد نیست نیم‌نگاهی داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های گذشته این مجموعه اتفاق افتاده است.

همانگونه که احتمالاً مشاهده کرده‌اید، جیران پس از مرگ فرزندش و متعاقباً انتصاب پسر تاج‌الدوله به ولیعهدی، روزگار خوشی را نمی‌گذراند. جیران اکنون ننه آشوب را به نزد خود آورده تا به کمک او قاتل پسرش را پیدا کند بلکه مرهم کوچکی باشد بر داغ قلبش.

اما این پایان ماجرا نبود؛ اسدالله میرزا، برادر جیران، که به شدت به دنبال ارتقای جایگاه خود در دربار ناصری است، از هیچ کاری در راه رسیدن به این هدف بر حضر نیست. حتی اگر مجبور شود برای نیل به جایگاه بالاتر به جیران که مسبب آمدنش به دربار است، پشت کرده یا از آن بدتر کسی را بکشد.

او که حضور ننه آشوب و پیگیری‌های جیران برای یافتن قاتل فرزندش را سدی در برابر پیشرفتش می‌داند، به سراغ ننه آشوب رفته و بعد از آن که نتوانست او را متقاعد کند که از همراهی با خواهرش خدیجه صرف نظر کند، او را به قتل رساند. بلکه قائله پیدا کردن قاتل محمدمیرزا خاتمه پیدا کند.

قتل ننه آشوب، خشم و ناراحتی شدید جیران را در پی داشت. جیران از اینکه نتوانست از طریق ننه آشوب قاتل فرزندش را پیدا کند، بسیار عصبانی است. او که حالا مقصر تمام این گناه‌ها و حتی قتل ننه آشوب را شخص شاه می‌داند، با خشم و بدون هیچ اجازه‌ای وارد دفتر شاه شده و با او با عتاب و خطاب حرف می‌زند.

خویشتن‌داری شاه در برابر خشم لجام گسیخته جیران تا وقتی که به او انگ بی‌کفایتی نزد ادامه داشت، اما با این وجود مرز میان عشق و نفرت که به مویی‌بند بود، میان جیران و شاه پاره شد و خشم شاه گریبان جیران را گرفت.

اکنون باید دید در قسمت سی و پنجم جیران چه اتفاقات و چالش‌های جدیدی در انتظار جیران است.

از سوی دیگر سیاوش که تصمیم خود را برای قیام علیه ظلم و بی‌کفایتی قاجار گرفته، پس از آن که با کفایت خاتون بر نحوه مدیریت و خروش علیه دربار قاجار به توافق رسید در حضور بزرگان خاندان زند مراسم معرفی و دست‌بوسی را انجام داد و خنجر مخصوص کریم‌خان زند را تحویل گرفت. سیاوش حالا بیش از هر زمان دیگری دغدغه دست یابی به آرزوهایش را دارد.

داستان سریال جیران

جیران، داستانی عاشقانه و تاریخی است که 6 سال از زندگی ناصرالدین شاه را در دوران پس از مرگ امیرکبیر به تصویر می‌کشد؛ داستان اصلی این سریال حول عشق شاه به دختری روستایی به نام «جیران» شکل می‌گیرد.

ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش رفته، یک دل نه صد دل عاشقِ خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود. اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد. پس از آنکه خدیجه به ازدواج شاه درآمد، به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد.

برای دانلود قسمت 35  سریال جیران در کیفیت‌های مختلف با لینک مستقیم و حجم رایگان، روی لینک بالای صفحه کلیک کرده و کیفیت مورد نظرتان را دریافت کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56008

ارسال نظر