پاسخ کوبنده آپارات به رئیس صداوسیما + عکس

مدیر هلدینگ «صباایده» نوشت: شما به سازمان مطبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش ۲ رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.

پاسخ کوبنده آپارات به رئیس صداوسیما + عکس

محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیر هلدینگ «صباایده» در واکنش به صحبت‌های اخیر پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا وسیما رشته توییتی را منتشر کرد.

شکوری‌مقدم با انتقاد به صحبت‌های جبلی نوشت: «روش مواجهه آقای جبلی با ‌پلتفرم‌های کاربرمحور، مثل مدیریت مدرسه آنلاین با چوب و فلک است! در همه جای دنیا صاحب حق یک‌ محتوا اجازه ادعا و گزارش به پلتفرم‌های کاربرمحور دارد و اگر پلتفرم بی‌التفات بود، تازه فرایند حقوقی قابل پیگیری است.»

او در ادامه اضافه کرد: «آقایان به خودشان زحمت یک‌ گزارش ساده را نمی‌دهند و فکر می‌کنند ما کارمند مواجب بگیرشان هستیم و باید نیروی انسانی دربست بگذاریم و به‌جای‌شان گزارش از محتواهای فاخرشان!! در پلتفرم آپارات تهیه کنیم. نه برادر! اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هر چه بخواهید با پول و مالیات مردم و سؤمدیریت‌تان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست.»

بیشتر بخوانید: خبر بد برای طرفداران آپارات/ صداوسیما شکایت کرد

شکوری‌مقدم در آخر با یادآوری بازپخش محتوای تولیدی تلویزیون هم خاطرنشان کرد: «شما به سازمان مطبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش ۲ رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.» در این حکم، با عدم توجه به کاربر محور بودن آپارات، مسئولیت محتواهای صدا و سیما که توسط کاربران در سایت آپارات بارگذاری شده را متوجه مدیر سایت دانسته‌اند.

آپارات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55704

ارسال نظر