مرگ مشکوک «حسین زرین‌جویی» | طنزپرداز لرستانی خودکشی کرد؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از خودکشی «حسین زرین‌جویی» طنزپرداز لرستانی خبر داد. خانواده این هنرمند لرستانی نیز بیانیه‌ای صادر کردند.

مرگ مشکوک «حسین زرین‌جویی» | طنزپرداز لرستانی خودکشی کرد؟

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بعد از درگذشت «حسین زرین‌جویی» طنزپرداز لرستانی، خانواده‌اش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اینک دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند جوانی مهربان، هنرمند خَیّر و مردمی و عاشق اهل بیت(ع) مرحوم مغفور شادروان حسین زرینجویی را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوگ ابدی نشاند.

ضمن مراتب تقدیر از همه عزیزانی که ابراز همدردی کرده‌اند با نظر به تلاش معاندین و عوامل ضدانقلاب برای سوءاستفاده از فوت جوان ناکاممان در راستای اهداف شوم خود رسما اعلام می‌کنیم که فرزند هنرمندمان همواره صف خود را از  بدخواهان ایران اسلامی جدا کرده ‌و شدیدا از برخی کاربران فضای مجازی گله‌مندیم و همه آنها را در فقدان فرزند دلبندمان شریک می‌دانیم.

لذا رسما هرگونه مواضع ضدانقلاب، اخبار کذب و اعلام نظر معاندین جمهوری اسلامی را همان گونه که فرزندمان می‌اندیشید را تکذیب کرده و از همه حامیان، دوستداران و هم‌تباران شریف لر‌زبان خواهانیم تا ما را یاری کنند تا در آرامش خاطر به سوگواری فرزند سفر کرده مان بپردازیم.

یک بار دیگر دست همه شما را می‌فشاریم و می‌بوسیم وسلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.»

توضیحات مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان درباره درگذشت حسین زرین‌جویی

خبرگزاری مهر نوشت: «حسین زرینجویی» طنزپرداز و فعال اینستاگرامی لرستانی پس از انتشار یک پست در صفحه شخصی‌اش خودکشی کرد.

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأیید خودکشی «حسین زرین‌جویی» طنزپرداز لرستانی، اظهار داشت: این خبر تأیید شده است.

او با بیان اینکه این طنزپرداز لرستانی، شب گذشته یک پست در صفحه اینستاگرام خود با عنوان «آخرین خنده من» منتشر کرده است، عنوان کرد: متأسفانه این طنزپرداز لرستانی اقدام به خودکشی کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بیان داشت: ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و جامعه هنری استان، امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم چرا که ایشان از هنرمندان خوب استان بودند.

احمدی با تاکید بر اینکه باید بررسی شود که به چه دلیل این اقدام را انجام داده است، گفت: پست آخری که در صفحه اینستاگرام خود نیز منتشر کرده، موید همین موضوع خودکشی است.
 

حسین زرین‌جویی

مهدی غیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان نیز در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه در تماس با اورژانس مشخصات «حسین زرین جویی»، ۲۶ ساله به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام و نیروهای ما به محل اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مأموریت از ساعت ۱۲ تا یک و ۲۲ دقیقه ظهر امروز ادامه داشته است، عنوان کرد: ایشان فوت کرده است و طبق گزارش‌های نیروهای ما، از ۱۲ ساعت پیش هم کسی بر بالین ایشان نبوده و جمود نعشی در اندام داشته است، یعنی فوت ایشان چندین ساعت قبل اتفاق افتاده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان، ادامه داد: بر اساس اعلام نیروهای اورژانس فوت ایشان قطعی و فاقد هر گونه علائم حیاتی با جمود نعشی در اندام‌های فوقانی و تحتانی بوده است.

غیبی با تأیید ایست قلبی تنفسی و فوت «حسین زرین‌جویی»، یادآور شد: تأیید خودکشی وی باید از سوی پزشکی قانونی اعلام شود.

توضیحات دادستان لرستان درباره درگذشت حسین زرین‌جویی

داریوش شاهونوند دادستان مرکز استان لرستان در رابطه با جزییات فوت حسین زرین جویی از طنز پردازان استان لرستان توضیحاتی ارائه کرد.

او گفت:طبق اعلام خانواده متوفی، این فرد روز گذشته برای خواب به طبقه دوم منزل رفته که بعد از گذشته چند ساعت متوجه فوت وی می شوند.

این فرد در اخرین استوری در صفحه شخصی خود متنی با مضمون «آخرین لبخند من» منتشر کرده است که شواهد احتمال خودکشی وی را تقویت می کند.

جسد این فرد فردا برای تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55261

ارسال نظر