جزئیات جلسه مجریان تلویزیون با مدیران درباره حوادث اخیر

مدیر شبکه تهران گفت: همزمان با شروع اعتراضات روزهای گذشته که با بزرگ ‌نمایی گسترده رسانه‌های ضد ایرانی و معاند روبرو شد، راهبرد فشار حداکثری به چهره‌های مشهور در حوزه های مختلف هنری، ورزشی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... نیز آغاز شد.

جزئیات جلسه مجریان تلویزیون با مدیران درباره حوادث اخیر

سعید اشناب، مدیر شبکه پنج سیما در دیداری با مدیران و مجریان این شبکه، ضمن اشاره به حوادث اخیر در کشور، به لزوم رفتاری هوشمندانه، صبور و بصیر در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: دشمن سناریوهای متعددی علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی و ترسیم کرده بود که به لطف خدا و تلاش فراوان دلسوزان، نقش برآب شد.  

بیشتر بخوانید: پشت‌پرده هک شبکه خبر صداوسیما

مدیر شبکه تهران گفت: همزمان با شروع اعتراضات روزهای گذشته که با بزرگ ‌نمایی گسترده رسانه‌های ضد ایرانی و معاند روبرو شد، راهبرد فشار حداکثری به چهره‌های مشهور در حوزه های مختلف هنری، ورزشی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... نیز آغاز شد. در این هجمه سنگین رسانه ای علیه هنرمندان و افراد مشهور، با وجود همه سختی ها، تهدید ها، ارعاب و... اقدامات شما در فضای رسانه ای کشور مایه مباهات و سربلندی ایران عزیزمان شد.

وی به مهمترین ویژگی نا آرامی‌های اخیر که همانا عملیات سنگین رسانه‌ای دشمن بود تاکید کرد و افزود: در اغتشاشات اخیر طراحی رسانه ای دشمن بسیار پرحجم، پیچیده و فریبکارانه بود. در این زمان نقش ما به عنوان رسانه پررنگ تر از قبل می شود و ما هستیم که باید واقعیت های جامعه را در برهه های حساس به روش های گوناگون برای مردم تصویر کنیم.  

وی تاکید کرد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید از دین، ناموس و خاک ایران عزیز دفاع کردند تا این سرزمین یکپارچه بماند و بیرق امیرالمومنین (ع) در این کشور برافراشته شود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46725

ارسال نظر