حجم ویدیو: 32.42M | مدت زمان : 00:05:06

انتظامی: من نمی‌روم، می‌مانم

باور کنید آن شبی که این اتفاق افتاد و این خانم (مهسا امینی) فوت کرد تا صبح بیدار بودم، ایشان را ندیده بودم و نمی‌شناختم اما این اتفاق آنقدر روی من اثر منفی گذاشت، به خانواده اش و به مردم خوبمان تسلیت می‌گویم.

مجید انتظامی، آهنگساز و رهبر ارکستر با اشاره به چگونگی ساخت موسیقی فیلم‌ها و محبوبیت آن‌ها گفت: برای ساخت موسیقی فیلم‌ها ریاضت کشیدم، با شخصیت‌های آن‌ها زندگی کردم، اگر به شخصیتی در فیلم تیر اصابت کرده، به من هم تیر اصابت کرده است، به همین دلیل موسیقی این فیلم‌ها از قلب من جوشیده است.

من هم مردم را دوست دارم، عاشق این ملت هستم، چنین رابطه‌ای بین مردم را در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌کنید، سال‌ها در آلمان درس خواندم و زندگی کردم، نمی‌دانستم همسایه من چه کسی است اما اینجا مثلا برای خرید نان می‌روید، یک ساعت با نانوایی صحبت می‌کنید، به گونه‌ای دل‌ها به یکدیگر نزدیک است، باور کنید آن شبی که این اتفاق افتاد و این خانم (مهسا امینی) فوت کرد تا صبح بیدار بودم، ایشان را ندیده بودم و نمی‌شناختم اما این اتفاق آنقدر روی من اثر منفی گذاشت، به خانواده اش و به مردم خوبمان تسلیت می‌گویم.

من عاشق وطنم هستم، همه این مملکت از ایران برود، من نمی‌روم، من می‌مانم، فکر نکنید زندگی در این شرایط برای من آسان است، برای من هم سخت است، اما باید ببینیم دیگر چه می‌شود. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44084

ارسال نظر