خبر خوش برای تلویزیون | «نون‌خ ۴» کلید خورد

سریال «نون‌خ۴» که قرار بود در اواخر تابستان کلید بخورد به دلیل آماده‌سازی مقدمات کار و طولانی شدن پیش‌تولید، در چند روز آینده جلوی دوربین خواهد رفت.

خبر خوش برای تلویزیون | «نون‌خ ۴» کلید خورد

 خردادماه مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون‌خ» عکسی از خودش به همراه سعید آقاخانی در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد و از آغاز پیش‌تولید سریال خبر داد. چندی بعد بازیگرانِ این سریال هرکدام در مواجهه با سؤال مجری برنامه تلویزیونی و یا خبرنگار رسانه‌ای از شروعِ تولید این مجموعه تلویزیونی در اواخر تابستان خبر دادند. 

 این سریال قرار است بعد از ایام ماه صفر و در روزهای آتی، تولید خود را آغاز کند. «نون‌خ» در فصل چهارم، قرار است ابتدا در تهران مقابل دوربین برود و بعد به لوکیشن‌های دیگر خواهد رسید. حسن معجونی را پیش از آن مهدی فرجی اعلام کرده بود که با حمیدرضا آذرنگ در این فصل همبازی خواهد بود. 

به عنوان خبر جدید و در ادامه جذبِ بازیگران جدید به فصل چهارم نامِ مجید یاسر هم آمده که البته او در فصل دوم مقابل دوربین سعید آقاخانی رفت. امیر سهیلی بازیگرِ دیگری است که به جمعِ بازیگران این سریال تلویزیونی پیوسته که او را بیشتر در کارهای کودکِ تلویزیون از جمله «محله گل و بلبل» بیشتر دیده‌ایم. 

البته جزئیات بیشتری از داستانِ سریال مشخص نیست و درباره کاراکترِ معجونی هم نمی‌توان نکته چندانی پیدا کرد. در واقع نمی‌دانیم او قرار است با خلیل در داستان‌های نورالدین خانزاده تقابل کند و یا رفاقت!

چندی پیش مهدی فرجی از مذاکره با بازیگران محوری خصوصاً بازگشت کاراکترِ خلیل با بازی حمیدرضا آذرنگ و حضورِ بازیگران جدید خبر داده بود. 

کماکان شایعاتی درباره حضورِ اکبر عبدی و چند تن از بازیگران دیگر در فضای‌مجازی مطرح می‌شود که پیگیری‌ها نشان می‌دهد صحت ندارد. 

این بازیگر سرشناس قرار بود در فصل سوم «نون‌خ» حضور داشته باشد که به علت بیماری نتوانست به جمعِ بازیگران این سریال بپیوندد. 

تاکنون سه فصل از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است. «نون خ ۱» نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. سری دوم این مجموعه طنز نیز سال ۱۳۹۹ پخش شد و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفت.

نویسندگی این سریال همچون فصولِ گذشته، برعهده امیر وفایی است. 

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و ... از بازیگران این سریال تلویزیونی به شمار می‌روند.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42655

ارسال نظر