اظهارات جنجالی ترانه علیدوستی درباره حواشی فرهاد اصلانی + فیلم

من به عنوان کسی که در مسیر این جنبش تلاش می‌کنم، اولین وظیفه‌ام حمایت از کسی است که آزار دیده و رنج کشیده است. هرگز کنار کسی که متهم به آزار شده نمی‌ایستم و طبیعتا اجازه نمی‌دهیم این فرد با هر موقعیت و محبوبیتی از مواهب حضور در یک جشن پر زرق و برق سینمایی در جهان بهره ببرد.

حجم ویدیو: 15.69M | مدت زمان : 00:02:58
حجم ویدیو: 15.69M | مدت زمان : 00:02:58

ترانه علیدوستی، بازیگر سینمای ایران در جدیدترین گفتگوی تصویری‌ای که با یک منتقد و روزنامه‌گار باسابقه انجام داده است، به سوالاتی درباره حاشیه‌های جنبش اعتراضی «می- تو» که مدعی حمایت از زنان آزار دیده در سینماست، پاسخ داد. او درباره فرهاد اصلانی که روایت های آزارگرانه‌ای علیه او در صفحه شخصی یک سینماگر زن منتشر شد و جنجال به پا کرد، توضیحاتی داد.

علیدوستی درباره عدم حضور این بازیگر در جشنواره کن ۲۰۲۲ گفت: «ما در هیچ شرایطی نمی‌توانیم جلوی روایت گری شخصی را بگیریم. من به عنوان کسی که در مسیر این جنبش تلاش می‌کنم اولین وظیفه‌ام حمایت از کسی است که آزار دیده و رنج کشیده است. من هرگز کنار کسی که متهم به آزار شده نمی‌ایستم و طبیعتا اجازه نمی‌دهیم این فرد با هر موقعیت و محبوبیتی از مواهب حضور در یک جشن پر زرق و برق سینمایی در جهان مثل «کن»  بهره ببرد...»

در ادامه برشی از مصاحبه «هوشنگ گلمکانی» منتقد، روزنامه‌نگار، مترجم و کارگردان سینما با ترانه علیدوستی در خصوص حواشی فرهاد اصلانی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39948

ارسال نظر