فال حافظ امروز /دین و دل بردند و قصد جان کنند

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

فال حافظ امروز  /دین و دل بردند و قصد جان کنند

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۹ مردادماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۹ مردادماه را بخوانید.

فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۹ مرداد با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ متولدین فروردین

هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد

خداش در همه حال از بلا نگه دارد

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست

که آشنا سخن آشنا نگه دارد

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. از علاقه خود به کسب علم و دانش، نهایت استفاده را ببرید.  معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی کنید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کار جدید و خلاقانه‌ای را انجام دهید. با انجام این کار خلاقانه، به اطرافیان ثابت کنید که از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد

محقق است که او حاصل بصر دارد

چو خامه در ره فرمان او سر طاعت

نهاده‌ایم مگر او به تیغ بردارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواه‌تان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید.

فال حافظ متولدین خرداد

دیریست که دلدار پیامی نفرستاد

ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران

پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند.  ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. به این فکر هستید که فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید، اما این فرصت مهیا نمی‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال حافظ متولدین تیر

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد

زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن

که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. برای موفقیت و پیشرفت، نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به صلاح شماست که جانب احتیاط را در کمک به ایشان نگه دارید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد در آینده با مشکل مالی روبرو شوید.خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. زمینه آشنایی با فرد مهمی برای شما فراهم می‌شود و این آشنایی در دراز مدت سود سرشاری روانه جیب‌تان خواهد کرد. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال حافظ متولدین مرداد

درد ما را نیست درمان الغیاث

هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند

الغیاث از جور خوبان الغیاث

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. در چنین شرایطی بهتر است که از ایشان دوری کنید و اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیفتد و ناراحتی عشق‌ زندگی‌تان برطرف شود. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن‌ شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند.

فال حافظ متولدین شهریور

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت

حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا

که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌های‌تان را کاهش دهید. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان به آرامش خاطر برسید. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. وقتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.

فال حافظ متولدین مهر

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دائماً یکسان نباشد حال دوران غم مخور

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که نگرانی‌های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. بهتر است امروز بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید و با کاهش فشارهای کاری زمینه آرامش بیشتر خود را فراهم کنید.  امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند. در ابتدا ممکن است از حضور این مهمان ناراحت شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.   فرصتی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.

فال حافظ متولدین آبان

به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود

که جوش شاهد و ساقی و شمع و مشعله بود

ز اخترم نظری سعد در ره است که دوش

میان ماه و رخ یار من مقابله بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید.    دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

فال حافظ متولدین آذر

شراب بی‌غش و ساقی خوش دو دام رهند

که زیرکان جهان از کمندشان نرهند

من ار چه عاشقم و رند و مست و نامه سیاه

هزار شکر که یاران شهر بی‌گنهند

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید.  به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌های‌شان برسند اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد.   عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری نمایید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.

فال حافظ متولدین دی

ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند

مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند

طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند

زین قصه بگذرم که سخن می‌شود بلند

تـعبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید و امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. امروز پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. برای افزایش درآمد با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند همکاری کنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید.

فال حافظ متولدین بهمن

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد

شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

بر آستان جانان گر سر توان نهادن

گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری کنید.

فال حافظ متولدین اسفند

سحر بلبل حکایت با صبا کرد

که عشق روی گل با ما چه  ها کرد

از آن رنگ رخم خون در دل افتاد

و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید عقیده‌ای به درمان بیماری توسط پزشک ندارید و می‌خواهید با مصرف خودسرانه دارو به فکر درمان و بهبود سلامتی باشید، این وضعیت چیزی به غیر از وخیم‌تر شدن بیماری شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور خوددرمانی را خط بکشید و برای بهبود و سلامتی از پزشک متخصص کمک بگیرید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید.  اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارند، اما امروز فرصتی دست نمی‌دهد تا به آنها کمک کنید. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.

منبع: avalfars

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33493

ارسال نظر