بهنوش بختیاری کجاست ؟ | نرخ تبلیغات اینستاگرامی این بازیگر | عکس

بهنوش بختیاری در جدیدترین مصاحبه خود گفته است که از تبلیغات متنفر است و از سر اجبار برای امرار معاش زندگی اش تبلیغات را قبول می کند.

بهنوش بختیاری کجاست ؟ | نرخ تبلیغات اینستاگرامی این بازیگر | عکس

بهنوش بختیاری مدتی است که در قاب تلویزیون و سینما دیده نشده است. او به زودی با سریال آزادی مشروط که در ژانر کمدی با کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته شده است به تلویزیون باز می گردد.

بهنوش بختیاری درباره نقشش در سریال آزادی مشروط گفته است: در کل «آزادی مشروط» کار متفاوتی است و من شخصاً دوستش دارم. این مجموعه مربوط به دوران کروناست که به طنز داستان هایی را روایت می کند. به نظرم مردم کشورمان در حال حاضر به کارهای کمدی و خنده دار نیاز دارند و یکی از دلایل حضورم در این پروژه،‌ شادی مردم بود؛ چون به نظر می رسد سریالی باشد که مردم می پسندند و حتماً با تماشای آن لبخند به لبشان خواهد آمد.

بهنوش بختیاری

ماجرای تبلیغات اینستاگرامی عجیب بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری درباره فعالیت پیچ اینستاگرامی اش در زمینه تبلیغات می گوید: هیچ بازیگری دلش نمی خواهد به سمت تبلیغات برود. وقتی منِ بازیگر کاری انجام می‌دهم و مجبورم ۶ ماه دنبال دستمزدم بدوم، پس مجبورم به سمت تبلیغات بروم و این در حالی است که واقعا از تبلیغات متنفرم و فقط به خاطر مسائل مالی است که قبول می کنم.

تعرفه بهنوش بختیاری برای تبلیغات قطعات خواننده های جوان موسیقی در اینستاگرامش از ۸ میلیون تا ۴۰ میلیون (در صورت حضورخودش) متغیر است." این ادعای یکی از فعالان حوزه موسیقی در توئیتر بود که خیلی زود در همه شبکه های اجتماعی به چشم می خورد و واکنش های زیادی را هم به همراه داشت.

همزمان با داغ شدن بازار ماسک پزشکی، ویدئویی از تبلیغ اینستاگرامی بهنوش بختیاری در خصوص شربتی برای پیشگیری و درمان کرونا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که با انتقاد‌های زیادی از سوی کاربران همراه شده است.

بهنوش بختیاری

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32400

ارسال نظر