رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس سازمان سینمایی کشور موضع خوبی در حیطه فعالیت کاری خود دارد و عملکرد وی خوب است و به دنبال تغییر در این حوزه نیستیم.

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رئیس سازمان سینمایی کشور موضع خوبی در حیطه فعالیت کاری خود دارد و عملکرد وی خوب است و به دنبال تغییر در این حوزه نیستیم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه اصلی دولت توجه به مناطق پیرامونی است و بسیاری از هنرمندان منطقه‌ای را داریم که مورد توجه رسانه‌ها نیستند و ما در این دوره به دنبال تقویت در این بخش هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر ما اجراهایی در محوطه سعدآباد داریم که در هفته‌های قبل به دلیل تعدد، رؤسای کشورهای خارجی و برنامه‌هایی که داشتند، بعضاً در برخی شب‌ها دچار تعطیلی می‌شد.

اسماعیلی افزود: این نکته را به رئیس جمهور عرض کردم و او دستور دادند که اولویت با برنامه‌ای است که مردم بلیت آن را خریده‌اند و چند هزار نفر، هر شب با ذوق و شوق به سعد آباد می‌آیند، بنابراین دستور دادند برنامه‌ها را طوری تنظیم کنید که حتی یک مورد هم موجب تعطیلی برنامه‌های هنری نشود.

وی گفت: به همین دلیل هفته گذشته که یکی از رؤسای کشورها در تهران بود، این مشکل که پیش آمد؛ بلافاصله با همکاری دفتر آقای رئیس‌جمهور ساعات کار و ملاقات‌ها را به نحوی تغییر دادند که برنامه بدون حاشیه اجرا شد و مردم هم برنامه شأن لغو نشد و همه در سعد آباد برنامه را تماشا کردند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29471

ارسال نظر