شایعه عجیب درباره بهاره رهنما | او دوباره ازدواج کرد؟

ازدواج بهاره رهنما با یک مرد عرب ؛ شایعه ای است که رد فضای مجازی پیچیده است .بهاره رهنما پرحاشیه ترین بازیگر در فضای مجازی است.

شایعه عجیب درباره بهاره رهنما | او دوباره ازدواج کرد؟

ازدواج بهاره رهنما با یک مرد عرب ؛ شایعه ای است که رد فضای مجازی پیچیده است .بهاره رهنما پرحاشیه ترین بازیگر در فضای مجازی است.

به گزارش اقتصادنیوز  بهاره رهنما که عکس گردنبندش که شبیه گردنبند زن های عرب است این شایعه را که احتمالا همسر سوم او عرب باشد را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد.

ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی حاشیه های زیادی برای او درست کرد. بعد از آن بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و وارد فاز جدیدی از حاشیه شد. بهاره رهنما با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.

همین عکس از بهاره رهنما کافی بود تا خبرسازان دست به انتشار خبر جعلی بزنند و از شوهر سوم خانم بازیگر که عرب است رونمایی کنند.

بهاره رهنما بعد از پاریس گردی به عراق رفته است گردنبد عربی بخرد و تحت تاثیر ادبیات عرب قرار بگیرد.

عکس شائبه برانگیز ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بهاره رهنما در ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پروین قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

 

بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد؟

بهاره رهنما با برگزاری لایوی در اینستاگرامش اعلام کرد که پس از طلاقش دیگر ازدواج نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، (شب گذشته جمعه ۱۷ تیر) لایوی را در اینستاگرامش منتشر کرد تا درباره ازدواج مجددش صحبت کند.

او در بخشی از این لایو اینستاگرامی گفت: «به سوالت بی‌ربط پاسخ نمی‌دهم و هیچ‌وقت هم درباره شایعات صحبت نکردم چون وقتی درباره شایعات صحبت می‌کنیم ارتعاشات و انرژی منفی آن روی آدم و زندگی‌اش تاثیر می‌گذارد».

او در ادامه درباره ازدواج مجدد خود گفت: «من پس از اینکه جدا شدم دیگر ازدواج نکردم. ممنون که تا این اندازه با شعورید و به مسائل شخصی من احترام می‌گذارید.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29193

  • وحید

    همش وعده دروغ هر.موقع ریختید درسته

ارسال نظر