مهناز افشار دوباره ازدواج کرد؟

مهناز افشار دوباره ازدواج کرد!این خبر با انتشار عکسی از سوی مهناز افشار پخش شد.

مهناز افشار دوباره ازدواج کرد؟

مهناز افشار دوباره ازدواج کرد!این خبر با انتشار عکسی از سوی مهناز افشار پخش شد.

اقتصاد آنلاین نوشت : مهناز افشار پس از ۵ سال زندگی مشترک در مهر ۱۳۹۸ از یاسین رامین جدا شد. آنطور که همسر مهناز افشار گفته بود آنها هیچ مشکلی باهم نداشتند و دلیل جدایی آنها دادگاهی شدن رامین در پی پرونده شیرخشک های تقلبی بود.

موضوع شیرخشک‌های تقلبی  سال ۹۶ بر سرزبان ها افتاد، شیرخشک‌هایی که عده‌ای می‌گویند فاسد بوده و نوزادانی را نابینا کرده یا به کام مرگ کشانده. در پی پرونده چند سال گذشته شکایت هلال‌احمر از یاسین رامین، این موضوع حاشیه‌های زیادی پیدا کرد و گفته شد  او محموله‌ عظیمی از شیرخشک‌های فاسدشده را وارد و توزیع کرده است که سود کلان برای خودش داشته و ضررهای جبران‌ناپذیر برای بعضی خانواده‌ها.

 یاسین رامین دباره دلیل جدایی اش گفته بود: اولین بار من پیشنهاد طلاق به خانم افشار دادم، وقتی که بازداشت شدم و در زندان بودم، احساس کردم گرفتاری من ادامه‌دار خواهد بود. کلاهم را قاضی کردم و دیدم انصاف نیست که این آدم برای ماجرایی که واقعا هیچ ربطی به او ندارد، سیبل شود.

پس از آن مهناز افشار اواخر سال ۹۸ از ایران رفت. وی علت سفرش را ادامه تحصیل عنوان کرد. با شکایت حجت‌الاسلام دریاباری و همچنین حضور وی در مسابقه استعدادیابی شبکه ام بی سی پرشیا به نظر می‌رسید افشار قصد بازگشت به ایران را ندارد.

مهناز افشار دوباره ازدواج کرد؟

حالا حدود یک سالی می شود که مهناز افشار به شایعات بازگشت به همسر سابق خود دامن زده است. ماجرا برای بار اول از آنجایی شروع شد که مهناز افشار و یاسین رامین در دبی با یکدیگر دیده شدند پس از آن مهناز افشار پستی برای همسر سابقش منتشر کرد و نوشت:  تو هیچوقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی / روزت مبارک مرد خوشرو و مهربان ما

مهناز افشار با این پست مورد حمله کسانی قرار گرفت که هنوز ماجرای شیرخشک های تقلبی را فراموش نکرده بودند!

ماجرای طلاق مهناز افشار

حالا مهناز افشار عکسی جدید از دختر و همسر سابقش درحال تماشای کارتون منتشر کرده است که احتمال ازدواج مجدد آنها را بیش از هر زمان دیگری تقویت کرده است چراکه همسر او گفته بود جدایی آنها دلیل خاصی نداشته است و به ماجرای دادگاهی شدن او بر می گردد. به نظر می رسد یاسین رامین نیز به آلمان مهاجرت کرده است.

او نوشته است: بابا و دختر هر دو عاشق کارتون

مهناز افشار با همسر سابق ازدواج کرد+ عکس

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28358

ارسال نظر