مشکل جدید امبر هرد | او توانایی پرداخت غرامت ندارد

امبر هرد توانایی پرداخت غرامتی را که دادگاه تعیین کرده دارد؟

مشکل جدید امبر هرد | او توانایی پرداخت غرامت ندارد

امبر هرد توانایی پرداخت غرامتی را که دادگاه تعیین کرده دارد؟

به گزارش عرشه آنلاین، روز اول ژوئن دادگاه ویرجینیا حکم نهایی خود را صادر کرد و امبر هرد را مسئول بدنام کردن ستاره دزدان دریایی کارائیب اعلام کرد. این دادگاه به جانی دپ ۱۵ میلیون دلار غرامت پرداخت کرد. قاضی بعداً خسارت قانونی ایالتی را تا ۳۵۰ هزار دلار کم کرد و کل خسارت وارده بر جانی دپ را ۱۰.۴ میلیون دلار دانست. امبرد هرد هم ۲ میلیون دلار غرامت دریافت کرد.

الین چارلسون بردهافت وکیل امبر هرد به روزنامه تودی درباره اینکه آیا امبر هرد می‌تواند خسارت را پرداخت کند یا خیر گفت که او اصلاً نمی‌تواند این مبلغ را بدهد.

بردهافت درباره اینکه این محاکمه بیش از ۶ هفته طول کشید گفت: «یک سری چیزها در این دادگاه مجاز بود که اصلاً نباید اجازه می‌دادند انجام شود.» او گفت که شبکه‌های اجتماعی امبر هرد را به شیطانی تبدیل کردند که ممکن است این تبلیغات روی رأی هیئت منصفه تأثیر داشته.

این وکیل گفت که هرکس خانواده‌ای دارد و همه در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. اعضای هیئت منصفه هم پیش خانواده خود می‌رفتند. ما یک وقفه ده روزه داشتیم. ممکن است اعضای هیئت منصفه از ماجراهایی که در شبکه‌های اجتماعی راه افتاده بود اطلاع پیدا کرده باشند و تأثیر گرفته باشند. من مخالف این بودم که در دادگاه دوربین بگذارند. آن‌ها با این کار این دادگاه را تبدیل به باغ‌وحش کردند.

دپ در شکایتش از امبر هرد خواستار ۵۰ میلیون دلار غرامت شده بود زیرا همسر سابقش به شهرتش آسیب زده بود. در گزارشی که در واشنگتن پست از مصاحبه امبر هرد نوشته شده بود نامی از دپ نبرده بود اما دادگاه آن نوشته را فریبکارانه دانست.

منبع: ۵۵ آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23976

ارسال نظر