صحنه عجیب از دادگاه جانی دپ و امبر هرد+فیلم

جدیدترین جلسه دادگاه طلاق جنجالی جانی دپ و امبر هرد با حضور امبر در جایگاه برگزار شد و او درباره خشونت‌های شدید جانی دپ در زمان ازدواجشان صحبت کرد.

صحنه عجیب از دادگاه جانی دپ و امبر هرد+فیلم

جدیدترین جلسه دادگاه طلاق جنجالی جانی دپ و امبر هرد با حضور امبر در جایگاه برگزار شد و او درباره خشونت‌های شدید جانی دپ در زمان ازدواجشان صحبت کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، قیافه  و حالت چهره و متعجب قاضی جانی دپ و امبرهرد توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

دادگاه امبر هرد و جانی دپ یکی از جنجال برانگیزترین اتفاقات حاشیه‌ای هالیود است که باعث موضع گیری طرفداران آنها شده. با این حال زبان بدن امبر چیزهایی برای فاش کردن دارد.

دادگاه جانی دپ و امبر هرد، دو بازیگر مشهور هالیوودی، این روزها به یکی از اخبار داغ و پرحاشیه سینما تبدیل شده که از اینجا قابل پیگیری است: ببینید | امبر هرد در دادگاه و به شکل مخفیانه کوکایین مصرف کرد؟

هر دادگاه ماجراهایی دارد و طرفداران در حال موضع‌گیری هستند اما رویکرد جالبی از طرف متخصصان زبان بدن منتشر شده که اسراری را درباره حقیقت این ماجرا فاش می‌کند.

جودی جیمز معتقد است که این بازیگر گاهی احساساتی بوده اما زبان بدن او به احساسات متناقضش خیانت کرده! این کارشناس افزود خواندن احساسات این پرونده صد میلیون دلاری دشوار است، زیرا هر دو طرف بازیگرانی هستند که می‌دانند چگونه یک مخاطب مجذوب در سراسر جهان را بازی دهند. از دیگر سو، احتمالا قبل از ایستادن در جایگاه شهادت توسط تیم حقوقی خود آموزش می‌بینند.

با این حال و به گفته جیمز، حرکات یا عبارات جزئی می‌تواند احساسات واقعی آنها را آشکار کند. امبر در اولین حضور خود تلاش کرد تا با لبخند به هیئت منصفه پاسخ دهد. او احتمالا قصد داشته تا تصویری انسانی از خود بسازد یک پیوند عاطفی با هیئت منصفه برقرار کند.

اما در طول شهادت غالبا با ادای گریه کردن و خراشیدن بینی خود، بدون اینکه واقعا گریه کند، حرکتی که به اثر پینوکیو معروف است. ستاره آکوامن در تلاش برای جستجوی کلمات مناسب بود و مرتبا بینی خود را لمس می‌کرد. این یکی از نشانه‌های آشکار احساسات متناقض است و می‌تواند بیانگر دروغگویی باشد. 

این بازیگر در برخی لحظات به‌طور آشکاری احساساتی به نظر می‌رسید، اما دیدن اشک روی صورتش سخت بود. درعوض، چانه‌اش را مچاله می‌کرد تا وضعیت عاطفی‌اش را برجسته کند. به گفته جیمز، هنگامی که افراد گناهکار اشک می‌ریزند، اغلب سعی می‌کنند خشکی چشم‌های خود را پنهان کنند؛ برای این کار با انگشتانشان چشم‌ها را فشار می‌دهند، آنها را محکم می‌بندند تا کمی تحریک شود.

جنین درایور نویسنده کتاب پرفروش زبان بدن و افسر مجری قانون فدرال نیز با اشاره به دشواری درک آنچه در پشت نقاب یک فرد پنهان است گفت تمام جهان در حال تماشای محاکمه به ظاهر بی‌پایان جانی دپ و امبر هرد هستند. این زوج تاریخ ناآرامی در کنار هم دارند. با این حال، امبر در پایان جملات خود لب‌هایش را جمع کرده که نشان دهنده ناآرامی اوست و از جملات شروع و توقف زیادی استفاده کرده که می‌تواند گواهی فریبکاری او باشد.

سوزان کنستانتین هم تاکید کرد که حالت صورت امبر بیش از آنکه نشان‌دهنده ناراحتی باشد، بیانگر هیجان است. حالت ابرو و چشم‌های امبر بیشتر برای تحت تاثیر قرار دادن هیئت منصفه است و موهایش به یک سمت جمع شده تا بهتر دیده شود.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20391

ارسال نظر