فرود تام کروز با هلیکوپتر شخصی روی ناو جنگی

روز که مجوز خلبانی دارد، با هلیکوپتر خودش از راه رسید، روی ناو فرود آمد و بعد از راه رفتن روی فرش قرمزی که آنجا پهن شده بود به شوخی گفت اگر می‌خواست با اوبر از راه برسد خیلی لذت نمی‌برد.

فرود تام کروز با هلیکوپتر شخصی روی ناو جنگی

استودیوی پارامونت در پیش‌نمایش فیلمش از یک ناو هواپیمابر، چند جت جنگنده و سربازهای یونیفرم‌ پوشیده استفاده کرد.

همانطور که شاید می‌شد از تام کروز انتظار داشت، افتتاحیه فیلم جدید «تاپ گان: ماوریک» او به شیوه‌ای معمولی و با یک مراسم فرش قرمز در هالیوود برگزار نشد.

در حالیکه تنها چند هفته تا نمایش فیلم در فستیوال فیلم کن باقی مانده، پارامونت یک ناو هواپیمابر بازنشسته‌شده را به کار گرفت تا ستاره فیلمش بتواند یک ورود اکشن حقیقی داشته باشد.

هم‌بازی‌های تام کروز رویکردی زمینی‌تر داشتند، اما کروز که مجوز خلبانی دارد، با هلیکوپتر خودش از راه رسید، روی ناو فرود آمد و بعد از راه رفتن روی فرش قرمزی که آنجا پهن شده بود به شوخی گفت اگر می‌خواست با اوبر از راه برسد خیلی لذت نمی‌برد. اما این تنها بخشی از مراسم بود چون حضار در پیش‌نمایش فیلم همچنین ناظر پرواز جت‌های جنگنده در آسمان، رژه سربازهای یونیفرم پوشیده و مجموعه بازیگران پرستاره فیلم بودند.

جری بروکهایمر تهیه‌کننده فیلم گفت بیش از ۳۵ سال از فیلم اصلی «تاپ گان» می‌گذرد و یک دهه است که بحث ساخت دنباله آن مطرح شده است. بروکهایمر اضافه کرد که جوزف کوزینسکی کارگردان فیلم، داستانی کامل حتی با پوسترها و تصاویری که می‌خواست داشته باشد را به کروز و تیمش پیشنهاد داد و بعد از خواندن فیلمنامه کروز تا حدی راضی بود که «تلفنش را درآورد و به پارامونت زنگ زد و گفت می‌خواهم یک فیلم تاپ گان دیگر بسازم».

تهیه‌کننده همچنین تایید کرد که در تمام صحنه‌های اکشن فیلم که پرواز کردن دیده می‌شود واقعاً تام کروز دارد پرواز می‌کند و به هیچ وجه بدلکاری انجام نشد. در این فیلم شخصیت محبوب آیس‌من با نقش‌آفرینی ول کیلمر هم بازمی‌گردد.

بروکهایمر با یادآوری اینکه ول کیلمر پس از ابتلا به سرطان حنجره صدای خود را از دست داده، گفت: تام به ما گفت که بدون ول فیلم را نمی‌سازم. خوشبختانه ول هم آماده بود و با هم این صحنه‌ها را خلق کردیم. خیلی احساساتی بود که ببینیم ماوریک و آیس‌من دوباره بعد از ۳۶ سال کنار هم قرار می‌گیرند.

بازیگران جدید فیلم هم مجبور بودند تمرین‌های سختی را که تام کروز اعمال می‌کرد انجام دهند. این شامل ۲ تا سه ساعت شنا کردن و پس از آن ۲ ساعت پرواز کردن در روز می‌شد. در نهایت آن‌ها این قابلیت را پیدا کردند تا مانند خلبانان واقعی بتوانند با فشار سنگین این کار کنار بیایند و کنار خلبانان تعلیم‌دیده پرواز کنند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19492

ارسال نظر