تصاویر و اطلاعاتی از بازی فرشته حسینی در فیلم کارگردان مشهور صربستان

فرشته حسینی در فیلم «در میان خدایان» (Među bogovima) ساخته ووک رسوموویچ، کارگردان صربستانی، در نقش اصلی بازی می‌کند. به تازگی تصاویر و اطلاعاتی از حضور او در این فیلم منتشر شده است.

تصاویر و اطلاعاتی از بازی فرشته حسینی در فیلم کارگردان مشهور صربستان
 

فیلمبرداری فیلم «در میان خدایان» (Među bogovima) ساخته ووک رسوموویچ ماه گذشته با بازی فرشته حسینی در نقش اصلی آغاز شده است.  این فیلم ابتدا «زنده» نام داشته و در ماه مه ۲۰۱۷، مرکز فیلم صربستان از آن حمایت کرده است. 

فیلمنامه فیلم جدید ووک رسوموویچ براساس یک اتفاق واقعی در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است، ولی نوعی اقتباس و خوانش جدید از تراژدی معروف «آنتیگونه» هم به حساب می‌آید. نقش اصلی این فیلم را فرشته حسینی، پدیده نوظهور بازیگری ایران و افغانستان، بازی می‌کند.

تصاویر و اطلاعاتی از بازی فرشته حسینی در فیلم کارگردان مشهور صربستان

 

فرشته حسینی در افغانستان

داستان فیلم درباره یک زن جوان افغانستانی است که در اوج مهاجرت مهاجران، به بلگراد صربستان می‌رود و متوجه می‌شود که برادر کوچکترش سه هفته قبل در رودخانه غرق شده است. او با وجود موقعیتی که در جامعه به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی دارد و موقعیتی که در خانواده پدرسالارش در افغانستان حاکم است، تلاش می‌کند برادرش را دفن کند.

فرشته حسینی چندی پیش عکس‌هایی از سفرش به صربستان و حضور در کمپ پناهجویان افغانستانی در این کشور منتشر کرده بود. او همراه آن عکس‌ها نوشته بود: «هیچ کس در دنیا به اندازه‌ آنها خسته نیست.» حالا ارتباط این عکس‌ها و نوشته او با فیلم جدیدش مشخص می‌شود.

اطلاعاتی از بازی فرشته حسینی در فیلم ووک رسوموویچ، کارگردان صرب

در فیلم «در میان خدایان» نیکولا ریستانوفسکی، بازیگر مقدونیه، رضا اخلاقی بازیگر ایرانی، ووله مارکوویچ، برانکا کاتیچ، میلوش تیموتیویچ بازی می‌کنند.

این اولین اطلاعاتی است که رسانه‌های صربستان از بازی فرشته حسینی در این فیلم منتشر کرده‌اند. البته خود این بازیگر خوش‌آتیه پیش از این اشاره‌های غیرمستقیمی به این فیلم کرده بود؛ ازجمله عکسی از صندلی پشت‌صحنه‌اش که نام فیلم و نام خودش روی آن نوشته شده بود.

اطلاعاتی از بازی فرشته حسینی در فیلم ووک رسوموویچ، کارگردان صرب

 ووک رسوموویچ که فیلم «در میان خدایان» را براساس فیلمنامه‌ای از مومیر تورودیچ می‌سازد، پیش از این از جشنواره «پالم‌اسپرینگز» و جشنواره «ونیز» جوایزی کسب کرده است.  فیلم جدید او احتمالا پایان تابستان ۲۰۲۲ اکران می‌شود.

حضور فرشته حسینی در کمپ پناهجویان افغان در صربستان

حضور فرشته حسینی در کمپ پناهجویان افغان در صربستان + تصاویر
فرشته حسینی بازیگر افغانستانی و همسر نوید محمدزاده با انتشار عکس‌هایی از سفر خود به صربستان و حضور در کمپ پناهجویان افغانستانی در این کشور خبر داد.فرشته حسینی در پستی اینستاگرامی تصاویری از خود در این کمپ منتشر و توضیحاتی درباره ی وضعیت پناهجویان افغان در این کمپ ارائه کرد.

او که نزدیک به دو هفته قبل به این کمپ رفته بود، می گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌ های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است.او در انتهای پست خود نوشته: «هیچ کس در دنیا به اندازه‌ی آنها خسته نیست.»البته در این کمپ پناهجویانی از کشورهای دیگر حتی ایران هم وجود دارد.

حضور فرشته حسینی در کمپ پناهجویان افغان در صربستان + تصاویر

حضور فرشته حسینی در کمپ پناهجویان افغان در صربستان + تصاویر

پس از تصرف کابل به دست نیروهای طالبان و تسلط این گروه بر افغانستان فرشته حسینی در پستی اینستاگرامی خواستار کمک مسئولان ایرانی به خروج افرادی شد که هدف طالبان قرار دارند و جان شان در افغانستان در خطر است. او نوشت طالبان به دنبال خیلی ها است و این تنها کمکی است که در این شرایط از دست ما برمی آید.

منبع: شهرآرانیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1869

ارسال نظر