پر بیننده‌ترین برنامه افطار مشخص شد

مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، بر پایه یک نظرسنجی، اعلام کرد برنامه «زندگی پس از زندگی»، با ۱۴ درصد بیننده، در صدر برنامه‌های پرمخاطب افطار سیما قرار دارد.

پر بیننده‌ترین برنامه افطار مشخص شد

مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، بر پایه یک نظرسنجی، اعلام کرد برنامه «زندگی پس از زندگی»، با ۱۴ درصد بیننده، در صدر برنامه‌های پرمخاطب افطار سیما قرار دارد.

به گزارش عرشه آنلاین، نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه‌های سیما در رمضان ۱۴۰۱، نشان می‌دهد ۲۶.۶ درصد مردم، مخاطب برنامه‌های افطار و ۱۷.۴ درصد، مخاطب برنامه‌های سحر تلویزیون هستند.

از میان برنامه‌های افطار سیما، «زندگی پس از زندگی» با ۱۴ درصد بیننده و ۸۹.۷ درصد رضایت زیاد، در صدر برنامه‌های پرمخاطب افطار سیما قرار دارد.

ویژه برنامه‌های افطاری مراکز استانی با ۹.۵ درصد در رتبه دوم قرار دارد. برنامه «مثل ماه» از شبکه سه سیما با ۹ درصد، «دعوت» از شبکه یک سیما با ۷.۷ درصد، «ضیافت» از شبکه قرآن و معارف سیما با ۵.۳ درصد، «آدم‌های خوب شهر» از شبکه دو سیما با ۴.۲ درصد، «شهرزیبا» از شبکه پنج سیما با ۳.۲ درصد، «بی انتها» از شبکه نسیم با ۲.۷ درصد، «ماه ماه» از شبکه سلامت با ۲.۶ درصد، «چشمه» از شبکه افق با ۱.۵ درصد و «سر قرار» از شبکه امید با ۰.۸ درصد ببینده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

از میان برنامه‌های سحر سیما نیز، ویژه برنامه‌های استانی با ۱۰.۶ درصد مخاطب و ۷۴.۵ درصد رضایت زیاد در صدر قرار دارد. برنامه «ماه خدا» از شبکه یک سیما با ۷.۳ درصد، «ماه من» از شبکه سه سیما با ۵.۸ درصد، «به افق بهشت» از شبکه دو سیما با ۳.۲ درصد، «مهمان خدا» از شبکه قرآن و معارف سیما با ۳.۱ درصد، «به وقت سحر» از شبکه افق با ۱.۹ درصد، «قرار بهشت» از شبکه پنج سیما با ۱.۸ درصد، «سحوری» از شبکه چهار سیما با ۱.۳ درصد و «نوسفران» از شبکه امید با ۱.۳ درصد بیننده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بر همین اساس، ۲۹.۸ درصد از مخاطبان بیننده برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه‌های سیما بوده‌اند که ۱۳.۱ درصد این ترتیل خوانی‌ها را از شبکه سه پیگیری کرده‌اند. ۲۹ درصد مخاطبان نیز شاهد سخنرانی‌های مذهبی سیما بوده‌اند که ۱۲.۹ درصد آن‌ها از شبکه سه پیگیر سخنرانی‌ها بوده‌اند. ۲۶.۱ درصد هم برنامه‌های مناجات خوانی را دیده‌اند که ۹.۴ درصد از آنها، از شبکه سه این مناجات خوانی‌ها را مشاهده کرده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17800

ارسال نظر