زمان انتشار «گاه فراموشی» آلبوم جدید همایون شجریان

آلبوم «گاه فراموشی» همایون شجریان اردیبهشت امسال منتشر می‌شود.

زمان انتشار «گاه فراموشی» آلبوم جدید همایون شجریان

همایون شجریان، خواننده شناخته‌شده موسیقی سنتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ضبط آلبومی به نام «گاه فراموشی» با حضور چهار نوازنده از کشورهای سوئد (دو نفر)، سوئیس و آلمان با حضور فردین خلعتبری به عنوان آهنگساز و شاعر خبر داد.

او در بخشی از این پست اینستاگرامی که با چهار ویدئو از چهار نوازنده؛ بیورن مه‌یر (نوازنده گیتارباس از سوئد)، کلاوس گزینگ (نوازنده ساکسیفون سوپرانو از آلمان)، کارلو نیدر هاوزر (نوازنده ویلونسل از سوئیس) و فردریک ژیل (نوازنده پرکاشن از سوئد) همراه بود، چنین نوشت:

«این شنیدن، دیدنی است

آلبوم موسیقی «گاه‌ فراموشی» تازه‌ترین همکاری هنری همایون شجریان و فردین خلعتبری اردیبهشت منتشر خواهد شد. نوازندگان این آلبوم بیورن مه‌یر، کلاوس گزینگ، کارلو نیدرهاوزر و فردریک ژیل هستند و فردین خلعتبری این قطعات را بر روی سروده‌هایی از خود تصنیف کرده است.

این قصه و همکاری ماندگار است؛ با ما همراه باشید و منتظر خبرهای بعدی از این همکاری هنری بمانید.»

همایون شجریان خواننده، فردین خلعتبری تهیه‌کننده و آهنگساز و شاعر، رامین صدیقی مشاور تهیه‌کننده، سحر فروزان مشاور تهیه‌کننده، رضا موسوی مدیر هنری، کاوه عابدین و فرانس شادن صدابرداران عوامل اجرایی این آلبوم موسیقی را تشکیل می‌دهند که ضبط آن در کشورهای ایران و اتریش صورت گرفته است.

همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های گذشته فعالیت‌های مستمری با یکدیگر داشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به انتشار آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» روی اشعار زنده‌یاد افشین یداللهی و خوانش چند تک‌آهنگ برای سریال‌ها و آثار صوتی اشاره کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17352

ارسال نظر