افشاگری و گریه تلخ گیتی معینی | هرگز مهران مدیری را نمی‌بخشم

گیتی معینی درباره ادامه پیدا نکردن همکاری‌اش با مهران مدیری دست به افشاگری کرد.

افشاگری و گریه تلخ گیتی معینی | هرگز مهران مدیری را نمی‌بخشم

 گیتی معینی، بابت اینکه ناگهان از یک سریال تلویزیونی کنار گذاشته شده و مادر بهاره رهنما جای او بازی کرده، از مهران مدیری ناراحت است.

بیشتر بخوانید: ماجرای مصاحبه ناصر ملک‌مطیعی در دورهمی و سانسور آن | انتقاد کارگردان گشت ارشاد۳ از مهران مدیری + فیلم

گیتی معینی گفت: هرگز مهران مدیری را نمی‌بخشم و عذرخواهی هم نمی‌کنم. گیتی معینی، با یادآوری جایگزینی‌اش در سریال «درحاشیه» با یک بازیگر دیگر، دوباره از مهران مدیری گله کرد و با تاکید بر این‌که هرگز او را نمی‌بخشد، ماجرای عذرخواهی‌اش را هم نادرست دانست.

وی گفت: من بسیار مهران مدیری را دوست دارم و برایم قابل احترام است اما هرگز او را نمی‌بخشم. آن صدایی که از من منتشر شد، هیچ ارتباطی به من نداشت. در پخش مستقیم رادیو رسما اعلام کردم «آقای مدیری بنده شما را دوست دارم اما شما با جایگزینی یک بازیگر دیگر در سریال «در حاشیه»، در حق من کار خوبی نکردید»، هرچند مطمئنم که خودش این کار را در حق من نکرده است و افراد دیگری در این موضوع دخالت داشتند. من هرگز در آن فایل صدا که دست به دست شد، از کسی عذرخواهی نکردم، چون فردی که باید عذرخواهی کند من نیستم چون دلم شکسته است ولی من هیچ‌گاه به ایشان بی احترامی نمی‌کنم.

گیتی معینی، بازیگری که سالیان سال است چهره او را در سینما و تلویزیون می‌بینیم، به تازگی در سریالِ «جناب‌عالی» ایفای نقش کرده است؛ سریالی به کارگردانی عادل تبریزی که پس از ممیزی‌های فراوان، قرار بود در نوروز روی آنتن شبکه نسیم برود، اما این اتفاق نیفتاد و قرار شد از ابتدای ماه رمضان، سه روز در هفته از تلوبیون پلاس پخش شود.

اولین برخوردتان با عادل تبریزی و سریال «جناب‌عالی» چگونه بود؟

تشکر می‌کنم از گروه جناب آقای عادل تبریزی به این خاطر که چیزی که من دیدم، بار اولی بود که پس از سال‌ها آن را تجربه می‌کردم. اولین‌باری که من در دفتر حاضر شدم، عادل تبریزی به قدری خاکی و متواضع بود، که اصلا فکرش را نمی‌کردم که ایشان کارگردان باشد. ما بار اول در راهرو باهم ملاقات داشتیم و من ایشان را نشناختم، داخل اتاق که منتظرشان بودم، دیدم یک جوان رعنا آمد و با کلی آب و تاب و انرژی ماجرا را تعریف کرد. به قدری انرژی داشت و بالا و پایین می‌پرید و زیبا تعریف می‌کرد که من فکر کردم به تماشای یک تئاتر تک نفره نشسته‌ام. به قدری همه چیز خوب پیش رفت که من با تمام دغدغه‌ها و درگیری‌ها، بدون هیچ استرسی سرکار حاضر می‌شدم. 

اما سوال من از مدیران صدا و سیما این است که چرا با اعمال ممیزی‌ها و کارهای عجیب و غریب، اجازه نمی‌دهید این جوانان با استعداد برنامه‌سازی کنند و به کارشان ادامه دهند؟ همین کارها هم باعث شده تا بیننده تلویزیون کم‌تر شود. در واقع با این کارها تلویزیون رسما از بین می‌رود، این ممیزی‌ها از کجا اعمال می‌شود؟ همه می‌دانند کسی که طنز کار می‌کند، باید پی همه چیز را به تن بمالد.

ممیزی‌ها روی سریال اعمال می‌شود، بعد که مردم من را در خیابان می‌بینند می‌گویند خانم معینی چه فیلم بی سر و تهی بود، در جواب می‌گویم خداشاهده بهترین فیلمنامه را داشت، این ممیزی‌ها کار را خراب کرده است. اگر من به عنوان یک مسئول آدم روشنی باشم، نمی‌گذارم مخاطبم به این راحتی از دست برود و سمت سریال‌های مبتذل‌ ترکیه‌ای حرکت کند. خیلی از سریال‌ها هست که خودم در آن بازی کرده‌ام، اما آن را تماشا نمی‌کنم، چون آن چیزی که بازی کردم با آن چیزی که به نمایش درآمده، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

چند وقت پیش یک مصاحبه‌ای از شما منتشر شد که گفتید هرگز مهران مدیری را به خاطر آن‌که بازیگری دیگر را جایگزین شما در سریال «در حاشیه» کرده حلال نمی‌کنید، روز بعد یک صدایی از شما منتشر شد که با گریه می‌گفتید مخاطب شما مهران مدیری نبوده است، درباره آن ماجرا کمی توضیح می‌دهید؟

بابت صحبت‌هایم از مهران مدیری عذرخواهی نمی‌کنم، چون دلم شکسته است. او را هرگز نخواهم بخشید

من بسیار مهران مدیری را دوست دارم و برایم قابل احترام است اما هرگز او را نمی‌بخشم. آن صدایی که از من منتشر شد، هیچ ارتباطی به من نداشت. در پخش مستقیم رادیو رسما اعلام کردم «آقای مدیری بنده شما را دوست دارم اما شما با جایگزینی یک بازیگر دیگر در سریال «در حاشیه»، در حق من کار خوبی نکردید»، هرچند مطمئنم که خودش این کار را در حق من نکرده است و افراد دیگری در این موضوع دخالت داشتند. من هرگز در آن فایل صدا که دست به دست شد، از کسی عذرخواهی نکردم، چون فردی که باید عذرخواهی کند من نیستم چون دلم شکسته است ولی من هیچ‌گاه به ایشان بی احترامی نمی‌کنم.

شما یک نقش بسیار درخشان در «ابلق» داشتید که واقعا در آن درخشیدید، اما از نگرفتن سیمرغ کمی ناراحت بودید، درباره این موضوع می‌گویید؟

در «ابلق» کمی حق‌کشی صورت گرفت و من این موضوع را هم هرگز نمی‌بخشم چون سر سیمرغ حق من را خوردند. بابت آن نقشی که من بازی کرده بودم، همه متفق‌القول باور داشتند که سیمرغ سهم من بود. هر بار برای ضبط، من پنج ساعت زیر گریم بودم و زحمت زیادی کشیدم، آقای داورِ جشنواره، چگونه پیش وجدان خودت راحتی و شب آسوده می‌خوابی.

من فقط یک‌بار برای بازی در «ابلق» می‌توانستم سیمرغ بگیرم، اما با نا عدالتی این فرصت از دست من رفت و واقعا بابت این موضوع ناراحت هستم

من آدم بی‌سوادی نیستم، سال ۴۵، رتبه دو رشته ادبیات دانشگاه تهران را به دست‌آوردم، در بزرگسالی هم برای این‌که مجری یک برنامه شدم، رفتم روانشناسی خواندم، از زمان انقلاب تا حالا هم در رادیو هستم ولی زیاد حقم را خوردند یک دانه سیمرغ روی همه آن حق خوری‌ها، ایرادی ندارد.

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6201

  • نسترن

    خانم معینی عزیز سلام و خسته نباشید .اصلا ناراحت نباشید این دنیا دار مکافاته.و هر کسی حقی از دیگران ضایع کنه باید تو همین دنیا تقاصشو بده.با این فکر که حتما ایشون خیلی بیشتر از شما به پولش نیاز داشته به خودتون آرامش بدید.مطمئنا جایگاه شما خیلی بالاتر و عزیز تر هست برای مردم.

  • نرگس

    خانم معینی عزیزم خدا جای حق نسشته باورکن چوبش یا خوردن یا میخورن ورزق شما هم دست این حضرات نیست پس رزق شما پیش رزاق واقعی محفوظه

  • لیلا

    سلام خانم معینی عزیز ما شما رو خیلی دوست داریم شما بازیگر محبوب مردم هستی شاید بتونن تو یه نقش از روی بی اخلاقی جاتون رو غصب کنن اما نمیتونن تو دل مردم جاتون رو بگیرن انشالاه زانو دردتون به زودی خوب شه دوست داریم

  • ناشناس

    خانم معینی عزیز ما شما را خیلی دوست داریم.

  • ناشناس

    قضاوت سخته ولی شما یک خانم متشخص و بااصالت هستید درشان شما نبود با این گروه ...... بازی بکنید خودشون لنگه خودشون را پیدا کردند. حقت را از خدا بگیر . درپناه امام زمان باشید .

  • ر

    سلام کنار کذاشتن بازنشتگان پیش کسوتان و بی احترامی یا ناراحت کردن ایشان نخبگان و افرادی که مردم اونارو دوست دارن نتیجه بسیار بدی خواهد داشت کسی دیگه نگاه نمیکنه ایشان گوهرهای کردن‌ها و چراغ شب افروز همه مایند مخصوصا هنرمندان در تمام رشته ها

  • بهروز

    سلام
    اتفاقاً بعد از رفتن شما جذابیت سریال هم کم شد

  • ناشناس

    مهران مدیری چهری واقعی خود را با دگر آشکارکرد

  • ناشناس

    خانم معینی چون سنش بالاست نقش کمتری به او می دهند

ارسال نظر