نیسان آبی علت ازدواج سحر قریشی و تتلو ؟

نیسان آبی علت ازدواج سحر قریشی و تتلو ؟

سحر قریشی بازیگری که این روزها به خاطر ازدواجش با تتلو سرزبانها افتاده است در یک سفر با تتلو آشنا شد. 

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.


بیشتر بخوانید :رونمایی تتلو از سحر قریشی | تصویری جدید از امیر تتلو و سحر قریشی


سحر قریشی زندگی پرحاشیه ای داشت او یکی از بازیگرانی بود که خودش در ورزشگاهها و در جایگاه تماشاچی حاضر می شد اما می گفت که نباید زنان در ورزشگاه حضور داشته باشند چون منقلب می شوند. او یکی از بازیگرانی بود که در سریالهای مسعود ده نمکی تقریبا پای  ثابت بود و کار می کرد. 

سحر قریشی البته با یک فوتبالیست نیز رابطه عاطفی داشت. رابطه عاطفی سحر قریشی با مهدی طارمی و مخالفت مادرمهدی طارمی با ازدواج آنها در نهایت منجر به جدایی شد او مدتی را هم در امارات زندگی کرد. 

سحر قریشی هرچند با حاشیه های جنجالی زیادی همراه بود اما هرگز ممنوع التصویر نشد او در سریال نیسان آبی نقش آتوسا را بازی می کرد او زنی بود که وارد زندگی جمشید شد و زندگی عاشقانه اش با زری را بهم زد. 

اما جنجال زندگی واقعی سحرقریشی از همین نقش شروع شد. 

نیسان آبی علت ازدواج سحر قریشی ؟

سکانس هایی از سریال نیسان آبی در ترکیه فیلم برداری شده است. در این سکانس ها که داستان سفرپرحاشیه زری و جمشید به ترکیه است آتوسا که حالا همسر صیغه ای جمشید است نیز راهی استانبول می شود و در آنجا راز جمشید را فاش می کند. 

شنیده شده سحر قریشی در این سفر بوده که به تتلو از نزدیک آشنا شده و سپس تصمیم گرفته با او ازدواج کند. 

خبر ازدواج سحرقریشی با امیر تتلو خواننده ساکن ترکیه را فرحبخش کارگردان تلویزیونی داد او گفت که به سحر قریشی توصیه کرده است از چهارچوب خارج نشود. هرچند برخی نیز سحر قریشی را قربانی جدید سایت های شرط بندی می دانند.

هرچند عکس و فیلم هایی که سحر قریشی از خودش منتشر کرده با حجاب است اما ازدواج با تتلو قطعا روی کار او در ایران اثرخواهد گذاشت و شاید باید این ازدواج را پایان کار سحر قریشی در سینما و تلویزیون ایران دانست. 

منبع: جامعه پویا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12618

  • ناشناس

    بازنشستگان کشوری شب عید تاریک وظلمانی دارند چونکه تا ۲۸ اسفد یعنی آخر سال ۱۴۰۰ حقوق شان واریز نشده ورزنده اهل وعیال هستند وعید برایشان تبدیل بعدا شده کاش جناب رییسی فکری بحال این مظلومان کند

ارسال نظر