زمزمه جدایی دو هنرمند محبوب | اقدام جنجالی سحر دولتشاهی

رابطه سحر دولتشاهی با همایون شجریان دوباره به سوژه داغ کاربران فضای مجازی تبدیل شد.

زمزمه جدایی دو هنرمند محبوب | اقدام جنجالی سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی جزو معدود بازیگران کم‌حاشیه سینما محسوب می‌شود. رابطه سحر دولتشاهی  با همایون شجریان دوباره به سوژه داغ کاربران فضای مجازی تبدیل شد.همایون شجریان، خواننده نام‌آشنای موسیقی ایرانی و فرزند خلف استاد محمدرضا شجریان، ۳۱ اردیبهشت ماه تولد ۴۷ سالگی خود را جشن گرفت. یکی از حاشیه های جشن تولد این خواننده محبوب تبریک نگفتن سحر  دولتشاهی برای تولدش بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خبر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان هنوز از سمت هیچ کدام از آنها به طور رسمی تایید نشده است. با حضور سحر دولتشاهی در مراسم ختم محمدرضا شجریان این شایعه داغ تر شد.

سحر دولتشاهی

این دو هنرمند پس از آن در محافل بسیاری با یکدیگر دیده شده اند و رفتار آنها به حواشی ازدواج آنها دامن زد که از جمله آنها می‌توان به حضور  سحر دولتشاهی در تولد سال گذشته همایون شجریان و سفر مشترک آنها به کردستان عراق اشاره کرد.

همایون شجریان

جدایی سحر دولتشاهی از همایون شجریان؟

طسال گذشته سحر دولتشاهی تولد همایون شجریان را با انتشار پست زیر تبریک گفت و در مراسم جشن تولد او نیز دیده شده بود اما برخلاف سال گذشته امسال خبری از تبریک اینستاگرامی تولد نبود. همین مساله باعث شد تا کاربران فضای مجازی خبر جدایی این دو زوج را دوباره داغ کنند اما به نظر می رسد که این دو هنرمند از ماه های پیش ترجیح دادند که روابط خود را  از فضای اینستاگرام دور کنند و هیچ عکسی نیز بایکدیگر منتشر نکرده اند.

همایون شجریان

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22435

ارسال نظر