قول رئیسی برای برقراری عدالت در سیستان و بلوچستان

ابراهیم رئیسی گفت: با مردم میثاق می‌بندم که تا حصول اطمینان از تامین ضرورت توسعه‌یافتگی در استان سیستان و بلوچستان و تا زمانی که مردم آن را احساس کنند، این موضوع را پیگیری کنم.

قول رئیسی برای برقراری عدالت در سیستان و بلوچستان

سیدابراهیم رئیسی، صبح پنجشنبه «۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲» با هدف افتتاح و آغاز بهره‌برداری از تعدادی پروژه از طریق فرودگاه کنارک وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که به منظور انجام سفری یک‌روزه از صبح امروز وارد سیستان و بلوچستان شده است، در بدو ورود به این استان، با بالگرد از پروژه راهبردی توسعه سواحل مکران بازدید کرد.

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

رئیس‌جمهور همچنین از مجموعه کشت و صنعت مکران کنارک و جاذبه گردشگری دماغه راشدی بازدید کرد.

ابراهیم رئیسی صبح پنج‌شنبه در بدو ورود به فرودگاه کنارک، با بیان اینکه سواحل مکران ظرفیت بسیاری خوبی برای اقتصاد، ‌گردشگری و اقتصاد دریا دارد، افزود: در این زمینه، اقدامات خوبی در سیستان و بلوچستان انجام شده، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های خوبی در راستای توسعه استان برداشته شده و باید همه دستگاه‌های مرتبط با نظام در این زمینه تلاش کنند.‌

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

رئیسی یکی از اهداف این سفر را دیدار با نخست وزیر پاکستان در مرز پیشین شهرستان راسک عنوان و بیان کرد: در این سفر ‌برنامه ریزی برای طرح‌های اقتصادی و گردشگری جاده‌ای و زیرساخت‌های منطقه ‌دنبال می‌شود.‌

رئیس‌جمهور گفت: اجرای عدالت در تمام نقاط کشور مهم است.

ابراهیم رئیسی که به منظور پیگیری پیشرفت پروژه راهبردی «توسعه سواحل مکران» وارد فرودگاه کنارک در استان سیستان و بلوچستان شد، با اشاره به هدف این سفر یادآور شد که هرچند در این سفر به شهرهای مختلف استان سر نخواهد زد ولی وعده می‌دهد که در اسرع وقت در دیداری با مردم استان پیگیر مصوبات توسعه‌ای خواهد بود.

 رئیس‌جمهور با تاکید بر این‌که «اجرای عدالت در تمام نقاط کشور مهم است» ادامه داد: مبنای ما آمایش سرزمینی است و این نقطه از کشور (سیستان و بلوچستان) به کار بیشتری نیاز دارد و جزو برنامه های دولت است.

او گفت: با مردم میثاق می‌بندم که تا حصول اطمینان از تامین ضرورت توسعه یافتگی در استان سیستان و بلوچستان و تا زمانی که مردم آن را احساس کنند این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

رئیس‌جمهور از تمام مجریان، مدیران، نیروهای نظامی و انتظامی که علاوه بر تامین امنیت موضوع توسعه یافتگی و رفع محرومیت در استان را پیگیری می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87699

ارسال نظر