جو بایدن به گدایی افتاد!

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، در دو رویداد جمع‌آوری کمک مالی برای انتخاب مجدد خود در سال ۲۰۲۴ که توسط اهداکنندگان ثروتمند میزبانی می‌شود، شرکت خواهد کرد.

جو بایدن به گدایی افتاد!

جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده قصد دارد در دیدار امروز (چهارشنبه) با مجلس نمایندگان که جمهوری‌خواهان در نوامبر با اختلاف اندکی در آن پیروز شدند، این ادعا را مطرح کند که کنگره باید به سرعت برای افزایش سقف بدهی ۳۱.۴ تریلیون دلاری دولت فدرال اقدام کند.

سفر رئیس‌جمهوری دموکرات یک روز پس از آن انجام می‌شود که او برای اولین بار در سه ماه گذشته با قانونگذاران ارشد جمهوری‌خواه و دموکرات دیدار کرد تا تلاش کند، سقف بدهی را پیش ببرد تا از یک مشکل مالی  تاریخی که وزارت خزانه‌داری هشدار داده، ممکن است طی هفته ها رخ دهد، جلوگیری کند.

در عین حال کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته است که جمهوری‌خواهان بدون توافق برای کاهش هزینه‌ها به افزایش سقف استقراض رای نمی‌دهند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در دو رویداد جمع‌آوری کمک مالی برای انتخاب مجدد خود در سال ۲۰۲۴ که توسط اهداکنندگان ثروتمند میزبانی می‌شود، شرکت خواهد کرد.

بر اساس یادداشتی که به اهداکنندگان ارسال شده است، بلیت گردهمایی برای هر نفر ۲۵۰۰۰ دلار خواهد بود!

در حالی که بایدن از زمان اعلام پیشنهاد خود برای انتخاب مجدد تا حد زیادی بر وظایف ریاست جمهوری خود تمرکز کرده، اما عملیات مبارزاتی او در حال تحقق است.

به گفته منابع، انتظار می‌رود رویدادهایی که برای بایدن برنامه‌ریزی شده است، حدود ۲.۵ میلیون دلار برای کمپین انتخاب مجدد او به همراه داشته باشد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86466

ارسال نظر