ماجرای کلیپ گروگانگیری و شهادت مامور پلیس در اهواز چیست؟ + فیلم

آخرین اخبار و جزئیات درباره تیراندازی، کلیپ گروگانگیری و شهادت مامور پلیس در اهواز اعلام شد.

ماجرای کلیپ گروگانگیری و شهادت مامور پلیس در اهواز چیست؟ + فیلم

کلیپ و اخباری در خصوص گروگانگیری در اهواز و شهادت مامور پلیس در فضای مجازی منتشر شده است.

تسنیم نوشت: سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی ‌اهواز‌ با اشاره به عملیات دستگیری قاتل فراری در یکی از مناطق شهر اهواز اظهار داشت: بعد از شناسایی فرد قاتل، ماموران در محل حاضر و با وی درگیر می‌شوند که در نهایت یکی از ماموران ما به شهادت می‌رسد و یکی دیگر زخمی می‌شود.

در جریان یک عملیات پلیسی، فرد قاتل و عامل تیراندازی در محله کیانپارس کشته شد.

توضیحات دادستان اهواز درباره گروگانگیری در اهواز

صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگان‌گیری در منطقه کیانپارس این شهرستان، گفت: این عملیات مربوط به دستگیری یک متهم به قتل بود که دقایقی پیش در درگیری با ماموران کشته شد. 

او اظهار کرد: متهم صبح امروز پس از قتل دو نفر از بستگان خود در یکی دیگر از مناطق اهواز به منزلی در منطقه کیانپارس وارد شد که متاسفانه یکی از مامورین نیروی انتظامی اهواز نیز در تلاش برای دستگیری و خروج وی از منزل، به شهادت رسید. از همان دقایق ابتدایی، دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهم صادر و بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شده بود. 

جعفری چگنی با اشاره به کلیپ و اخبار منتشر شده در فضای مجازی، از مردم خواست تا هنگام بروز درگیری میان افراد برای حفظ جان خود از تجمع در اطراف محل و گرفتن ویدئو خودداری کنند.

توضیحات فرمانده انتظامی درباره گروگانگیری و شهادت مامور پلیس در اهواز 

فرمانده انتظامی اهواز درباره کلیپ گروگانگیری و انتشار اخباری در فضای مجازی درباره این ماجرا گفت: کلیپ و اخبار منتشرشده در فضای مجازی تحت عنوان گروگانگیری در اهواز تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: مرگ دردناک ۴ سرباز در اهواز | ماجرا چه بود؟

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی اهواز خبر گروگانگیری در اهواز را کذب دانست و گفت: کلیپ و اخبار منتشرشده در فضای مجازی مربوط به عملیات دستگیری قاتل مسلح فراری است.

فرمانده انتظامی اهواز عنوان کرد: در این عملیات ستوان سوم «سعید ربیعی» مامور جان برکف فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: مامور فرماندهی انتظامی اصفهان به شهادت رسید

خبر تکمیلی متعاقباً به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مامور فرماندهی انتظامی اهواز به شهادت رسید

مامور پلیس اهواز هنگام انجام عملیات دستگیری یک قاتل فراری به شهادت رسید.

مامور پلیس مدافع نظم و امنیت ستوان سوم «سعید ربیعی» در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعاتی پیش در پی درگیری مسلحانه ماموران پلیس با قاتل فراری در شهرستان اهواز، ستوان سوم «سعید ربیعی» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مامور مدافع نظم و امنیت ستوان سوم سعید ربیعی بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به‌رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده لحظاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85766

  • جواد مقدم

    مراقب شیطنت ها بعد از اعدام آن یاغی باشید !!!

ارسال نظر