سرکرده داعش خودش را منفجر کرد

سرکرده داعش با کمربند انفجاری خودش را منفجر کرد.

سرکرده داعش خودش را منفجر کرد

 سرکرده داعش با کمربند انفجاری خودش را منفجر کرد.

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند، سرکرده داعش که توسط سرویس اطلاعات این کشور در سوریه از پای درآمد، از ترس بازداشت با کمربند انفجاری خودش را منفجر کرد.

خبرگزاری آناتولی به نقل از منابعی آگاه اعلام کرد، سرویس اطلاعات ترکیه، اطلاعاتی دریافت کرده بود مبنی بر اینکه ابوالحسین القرشی، سرکرده داعش در منطقه جندریس در عفرین در شمال سوریه حضور دارد و به زودی محل سکونت خود را تغییر خواهد داد.

این منابع با اشاره به اینکه «یک تیم ویژه از اطلاعات ترکیه در تاریخ ۲۹ آوریل عملیاتی مخفیانه را روی خانه‌ای که القرشی در آن اقامت داشت، انجام دادند و از قرشی درخواست شد که خود را تسلیم کند؛ اما پاسخی دریافت نشد».

این منابع در ادامه گفتند، نیروهای ویژه ترکیه با انفجار دیوارها و درب منزل وارد شدند و دیدند که القرشی پس از اینکه متوجه شده دستگیر خواهد شد، خود را با کمربند انفجاری منفجر کرده است.

رئیس‌جمهوری ترکیه پیش از این اعلام کرد، نیروهای این کشور موفق شده‌اند یکی از سرکرده‌های داعش در سوریه را از پای دربیاورند.

گروه نیروهای دموکراتیک سوریه هم تایید کردند که «ابو حسین القرشی»، خلیفه خودخوانده داعش در یک مرکز نظامی وابسته به گروه احرار الشرقیه در جندریس در عفرین کشته شد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85123

ارسال نظر