تصمیم مهم دولت برای تغییر وزیر صمت از زبان سخنگو

سخنگوی دولت گفت: نرخ رشد صنعت، تجارت و معدن در دور فاطمی‌امین رشد قابل توجهی داشته است. آمارهای عملکردی در حوزه های مختلف وزارت صمت، قابل قبول است. دولت قصد هیچ گونه تغییری در حوزه وزارت صمت ندارد.

تصمیم مهم دولت برای تغییر وزیر صمت از زبان سخنگو

سخنگوی دولت گفت:  نرخ رشد صنعت، تجارت و معدن در دور فاطمی‌امین رشد قابل توجهی داشته است. آمارهای عملکردی در حوزه های مختلف وزارت صمت، قابل قبول است. دولت قصد هیچ گونه تغییری در حوزه وزارت صمت ندارد.

سخنگوی دولت گفت: سفر استانی بعدی رییس‌جمهور به مقصد استان خوزستان در انتهای هفته آینده برگزار خواهد شد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران یادآور شد: محور اصلی دیدار های رییس جمهوری در ماه مبارک رمضان در حوزه های اقتصادی و کار آفرینی و نخبگانی بوده است.

وی افزود: در حوزه تسهیلات در سال گذشته که حوزه دانش‌بنیان بود در سال ۱۴۰۱ جمعا به ۲ هزار و ۱۱۳ شرکت دانش‌بنیان، هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که ۱۶۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سفر استانی بعدی رییس جمهوری به مقصد استان خوزستان در انتهای هفته آینده برگزار خواهد شد.

سخنگوی دولت خبر  داد: اسامی ابر بدهکاران بانکی و نیز میزان تسهیلات دریافتی در اختیار مردم  قرار می‌گیرد و  این اقدام در راستای ایجاد شفافیت است که استمرار خواهد داشت.

دولت قصد هیچ گونه تغییری در حوزه وزارت صمت ندارد

وی درباره وزارت صمت گفت: بیشترین مورد بحث برانگیز در عملکرد وزارت صمت، حوزه خودرو است که یک بخش کوچکی از کل حوزه وزارت صمت است. وزارت صنعت، معدن و تجارت گستره بسیار زیادی از حوزه های فعالیت دارد که خودرو بخش کوچکی از آن محسوب می شود. نرخ رشد صنعت، تجارت و معدن در دور فاطمی‌امین رشد قابل توجهی داشته است. آمارهای عملکردی در حوزه های مختلف وزارت صمت، قابل قبول است. دولت قصد هیچ گونه تغییری در حوزه وزارت صمت ندارد.

وی هم‌چنین خبر داد : شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده است

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82662

ارسال نظر