اظهارات جدید دادستان کل کشور درباره حجاب

دادستان کل کشور گفت: دشمن می خواهد به گونه‌ای ورود کند که اعتقادات جوانان را تضعیف کند و برخورد با مسئله بی حجابی نیازمند تدبیر است و با روش موثر و امر به معروف و نهی از منکر باید با این مسئله برخورد شود و دستگاه قضا در این زمینه در انتهای خط قرار دارد.

اظهارات جدید دادستان کل کشور درباره حجاب

ایرنا نوشت: دادستان کل کشور گفت: دشمن در جنگ اقتصادی تمام ظرفیت خود را بکار گرفته تا نظام اسلامی را به زانو درآورد.

دادستان کل کشور گفت: دشمن در جنگ اقتصادی تمام ظرفیت خود را بکار گرفته تا نظام اسلامی را به زانو درآورد.

حجت الاسلام «محمدجعفر منتظری» روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوه، افزود: جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران ۹ عنصر دارد و دشمن در حوزه اقتصادی تمام خود را به میدان آورده تا مردم را از نظر اقتصادی خسته کند.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات حوزه ارز طبیعی است و به اقتصاد جهانی باز می گردد و بخشی ناشی از تحریم‌ها و فشارهای دشمن علیه مردم است و بخشی نیز به مشکلات داخلی باز می گردد و مجموع این عوامل مشکلات اقتصادی را به وجود آورده‌است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: مردم به همه مشکلات و مسائل دنیوی پشت پا زدند و در ۲۲ بهمن ماه برای دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب به میدان آمدند.

حجت الاسلام منتظری گفت: مسئولان اگر همه وقت خود را برای خدمت به مردمی که برای ارزش‌ها و دفاع از دین و ولایت در تمامی عرصه ها ایستاده‌اند بگذاریم نتوانسته ایم به بخشی از وظایف خود عمل کنیم.

وی اظهار داشت: ما موظف به اجرای عدالت هستیم و در نقطه مطلوب نیستیم ولی در قله قرار داریم و باید تلاش کنیم و امروز جهاد تلاش در تمامی زمینه‌ها وجود دارد.

دادستان کل کشور اضافه کرد: مسئولان عرصه اقتصادی باید جهاد کنند و جهاد ما این است که خستگی ناپذیر برای مردم تلاش کنیم.

حجت الاسلام منتظری اظهار داشت: آسایش و آرامش مردم باید فراهم شود و مردم در رفاه و آسایش و آرامش باید قرار گیرند و عدالت بر آنان حاکم باشد.

وی افزود: مردم از مسئولان انتظار دارند در هر کرسی که قرار دارند بهتر از گذشته به آنان خدمت کنند.

دادستان کل کشور گفت: دادستان بیش از یک هزار وظیفه برعهده دارد و باید تمام وقت و تلاش خود را به رغم گرفتاریها برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد.

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: دادستان باید برخی از مشکلات که در داخل شهرستان ساوه قابل حل است در داخل شهرستان، برخی که در استان قابل حل است در داخل استان و بخشی که مربوط به کشور است را در سطح کشور دنبال کند.

وی عنوان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز آسیب و مشکل سراسر کشور است و شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در ادای وظیفه به موقع خود کوتاهی می‌کنند.

دادستان کل کشور افزود: شهرداری‌ها به محض اینکه دیدند فردی برخلاف مقررات پایه ریزی کرده باید برای جلوگیری از ساخت و ساز اقدام کنند.

حجت الاسلام منتظری گفت: امروز یکی از اساسی ترین موضوعاتی که در جامعه باید به آن توجه شود وحدت است و نباید اجازه داده شود اختلافات سیاسی در جامعه شکاف ایجاد کند.

وی افزود: اختلاف نظر اشکالی ندارد ولی نباید اجازه داده شود این مهم در جامعه گسترش یابد و امور مربوط به مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

دادستان کل کشور اظهار کرد: ایجاد اختلاف و دوگانگی از جمله حربه‌های دشمنان در جامعه است و از هر وسیله‌ای برای تحقق این برنامه شوم خود استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: تضعیف اعتقادات از دیگر حربه‌های دشمن علیه مردم و کشور است و باید تلاش شود ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه حفظ شود.

وی با یادآوری برخی بی حجابی ها در شهرهای کشور گفت: این افراد ۲ دسته اند برخی خیلی معتقد نیستند که این افراد با تذکر و امر به معروف اصلاح می شوند و یک دسته افرادی هستند که برنامه دشمن را اجرا می کنند.

دادستان کل کشور ادامه داد: دشمن می خواهد به گونه‌ای ورود کند که اعتقادات جوانان را تضعیف کند و برخورد با مسئله بی حجابی نیازمند تدبیر است و با روش موثر و امر به معروف و نهی از منکر باید با این مسئله برخورد شود و دستگاه قضا در این زمینه در انتهای خط قرار دارد.

حجت الاسلام منتظری گفت: امنیت اولین خواسته مردم از مسئولان است و اقتصاد، علم و سایر پیشرفت‌ها در سایه امنیت محقق می شود.

وی عدالت را دومین نیاز مردم عنوان کرد و گفت: در نظام مبتنی بر اسلام، همه در تحقق اجرای عدالت در جامعه مسئول هستند و تنها قاضی نباید عدالت داشته باشد بلکه همه باید برای حرکت جامعه به این سمت و سو تلاش کنند.

حجت الاسلام منتظری افزود: خداوند در نظام غرب معنی ندارد و پول، قدرت و ثروت بر آن حاکم است و این جامعه مدعی حقوق بشر هم است و سیاه باد چهره افرادی که دل به این جامعه بسته‌اند.

دادستان کل کشور گفت: آنان که زیر علم غربی سینه می زنند ببینند مردم را به چه سمت و سویی هدایت می کنند، اغتشاش می کنند و پرچم رژیم طاغوت را بلند می‌کنند.

حجت الاسلام منتظری افزود: یک آدم نادانی پیدا کرده اند و برای پول دور آن جمع شده اند و فکر می کنند که مردم دوران پهلوی را فراموش می کنند.

وی اظهار کرد: این مردم با همه مشکلاتی که تحمل کرده اند اجازه نمی دهند که سرنوشت آنان توسط این افراد رقم بخورد.

دادستان کل کشور تاکید کرد: برنامه ریزی، سرمایه گذاری ، هزینه ها و سلاح ها و محافل که انجام می شود توسط دستگاه های اطلاعاتی رصد می شود.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: دشمنان خیلی تلاش کردند با این اغتشاشات کلاف نظام را در هم بپیچند، با وجود اینکه خسارت‌هایی وارد کردند و برخی افراد را به شهادت رساندند توطئه آنان با حضور به موقع و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقش بر آب شد.

حجت الاسلام «جعفر رحیمی» امام جمعه ساوه نیز در این نشست گفت: دین ۲ ستون عبادی و سیاسی دارد که نماز ستون عبادی و مردم و پول ستون سیاسی هستند.

فرماندار ساوه نیز در این نشست گفت: این شهرستان ۵۷۲ شهید والامقام در دوران دفاع مقدس، ۱۵ شهید مدافع حرم و یک هزار و ۵۸۰ جانباز در راه اسلام و قرآن اهدا کرده است.

«مهدی الیاسی» افزود: شهرستان ساوه به عنوان قطب اقتصاد غیر نفتی دارای ۶۰۰ واحد فعال است و این مهم کمک شایانی در رواج اقتصاد غیر نفتی در استان دارد.

وی ادامه داد: ساوه در زمینه کشاورزی قطب برخی محصولات از جمله انار، بادام و گردو است و ساوه از نظر دامداری شهر آوه با ۷۰۰ واحد دامداری ظرفیت ارزشمندی برای شهرستان محسوب می‌شود.

فرماندار ساوه اظهار کرد: در جریان نا امنی‌های سال جاری شهرستان ساوه روزهای آرامی را سپری کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: امروز قوه قضائیه جمهوری اسلامی با وجود برخی مشکلات در دنیا سرآمد و جز بهترین‌ها است.

حجت الاسلام «محمد سبزی» افزود: امروز نگرانی‌هایی در حوزه ارز در بین مردم وجود دارد که باید این مشکلات توسط دولت برطرف شود.

وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت و مجلس تشکیل شده و باید برای کاهش قیمت ارز اقدامات موثر انجام شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74964

ارسال نظر