سود نجومی بانک رفاه از فروش ربع سکه بورسی/ مردم سرگردان شدند

بانک مرکزی اعلام کرده بود خریداران ربع‌سکه بورسی بعد از ۵ روز کاری می‌توانند سکه خود را از خزانه بانک رفاه دریافت کنند. این در حالی است که مشتریان ربع سکه اعلام کرده اند که حتی با گذشت 5 روز اجازه دریافت سکه را ندارند.

سود نجومی بانک رفاه از فروش ربع سکه بورسی/ مردم سرگردان شدند

بانک مرکزی اعلام کرده بود خریداران ربع‌سکه بورسی بعد از ۵ روز کاری می‌توانند سکه خود را از خزانه بانک رفاه دریافت کنند. این در حالی است که مشتریان ربع سکه اعلام کرده اند که حتی با گذشت ۵ روز اجازه دریافت سکه را ندارند.

بانک مرکزی در اطلاعیه اعلام کرده بود خریداران ربع‌سکه بورسی بعد از ۵ روز کاری می‌توانند سکه خود را از خزانه بانک رفاه دریافت کنند و بانک به ازای هر روز دیرکرد در زمان تحویل هم بانک رفاه ۱۰۰ تومان از متقاضی پول می‌گیرد.

حالا مخاطبان می‌گویند که بعد از خرید ربع‌سکه وقتی به سایت بانک رفاه مراجعه می‌کنند امکان تعیین زمان برای دریافت وجود ندارد. افرادی هم که اخیرا موفق به ثبت شده‌اند زمان دریافت سکه‌شان آخر اسفند است.

بانک رفاه دلیل این زمان‌بندی دریافت را ازدحام مشتریان متقاضی اعلام کرده است. درحالی‌که متقاضی بعد از ۵ روز کاری اجازه دریافت سکه را ندارد اما باید هزینه انبارداری برای چندهفته را پرداخت کند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73904

ارسال نظر