خزعلی: هیچ تعهدی به سند ۲۰۳۰ نداریم!

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در جمع دانشجویان فعال دفتر تحکیم وحدت از تلاش برای پر کردن خلاء‌های حوزه زن و خانواده در این معاونت خبر داد.

خزعلی: هیچ تعهدی به سند ۲۰۳۰ نداریم!

بخش‌هایی از اظهارات خزعلی را در ادامه می‌خوانید:

درمورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اگر زیرساخت مناسب باشد، هیچ منعی وجود ندارد. ولی باید شرایطی فراهم شود که ارزش و کرامت زن خدشه دار نشود. البته این موضوع باید در جایگاه و حد خود بدان پرداخته می‌شد نه چنانکه شاهد بودیم به عنوان یک ابزار برای تحریک جامعه چندان به آن بال و پر داده شود و التهاب آفرینی انجام دهند که موجب جریانات ناگواری مثل دختر آبی باشیم.

پسرم در دولت گذشته که بنده هیچ مسئولیتی نداشتم برای توسعه کار نرم افزاری که در مرکز رشد دانشگاه آن را پایه گذاری کرده بود به خارج رفت و در این دولت همانطور که گفته بودم برگشته است و هم اکنون در داخل کشور به سر می‌برد و این سفر کاری را از طریق فروش نرم‌افزار و بدون هرگونه مساعدتی از سوی اینجانب و پدرش انجام داده است.

تحفظ یعنی در تعاملات بین المللی از جمله مدیریت بر آموزش زنان در آیورا، ما ارزش‌های خودمان را حفظ می‌کنیم.

ما در آیورا (اتحادیه کشور‌های حاشیه اقیانوس هند) رئیس کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان هستیم و در آن به بانوان کشور‌های دیگر در حوزه‌های فعالیت‌های اقتصادی آموزش‌هایی را با حفظ ارزش‌های خودمان ارائه می‌دهیم.

همانطور که تاکید کردم هیچ ربطی به اجرای سند ۲۰۳۰ در داخل ندارد و با قاطعیت عدم تعهد به اجرای این سند را در داخل بدون هر گونه شرطی اعلام کرده ایم.

شورای انقلاب فرهنگی وظیفه سیاست‌گذاری را دارد و مشکل اجرا هست که به وزارتخانه‌های مختلف مربوط می‌شود. ما تلاش خود را در بخش فرهنگی می‌کنیم و در طرحی با عنوان زیست عفیفانه تربیت مربیانی برای آموزش خانواده‌ها اهتمام داریم.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72905

ارسال نظر