واکنش قوه قضاییه به تخلف فیلیمو در تولید و پخش سریالی با بازی «حمید فرخ نژاد»

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره تخلف پلتفرم فیلمیو که اقدام به تولید و پخش سریال سقوط کرده است، گفت: درباره موضوع مطروحه باید بگویم که این موضوع در واحد قضایی مربوطه در دادسرای تهران است و شکایتش مطرح شده و تحت رسیدگی است.

واکنش قوه قضاییه به تخلف فیلیمو در تولید و پخش سریالی با بازی «حمید فرخ نژاد»

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره تخلف پلتفرم فیلمیو که اقدام به تولید و پخش سریال سقوط کرده است، گفت: درباره موضوع مطروحه باید بگویم که این موضوع در واحد قضایی مربوطه در دادسرای تهران است و  شکایتش مطرح شده و تحت رسیدگی است و تصمیمات قضایی متعاقبا اعلام می شود.

مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد:  رفراندوم ملی در قالب راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر اراده حق طلبانه ملت ایران را نمایان کرد. ملتی که ۴۴ سال به رغم بدخواهی دشمنان قسم خورده این اراده را با ایستادگی دنبال کرده است.

وی افزود: ظرفیت میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نسبت به سنوات قبل افزایش یافته بود، حاصل جمع اراده هایی مصمم بود. راهپیمایی ملی نشان داد که داستان سرایی های دشمن ناکام بوده و بار دیگر تودهنی سختی را متحمل شد.

ستایشی ادامه داد: تقدیر از مردم و اقدام مناسب برای رفع مشکلات آنان باید توسط مسئولان تعقیب شود.

وی درباره عفو گسترده رهبری  گفت: بخشودگی قابل توجهی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر حاکی از میزان اهمیت وحدت ملی بود. یکی از ویژگی های بارز آن تسری این عفو بر متهمان بوده است.‌ اقدام ریاست قوه قضاییه و موافقت رهبری با بخشودگی گسترده حربه دشمن را  که سالها بر روی آن  سرمایه گذاری کرده بود، کند کرد.

وی افزود: هل دادن جوانان به سمت دشمن و گرفتار شدن آنان اقدامی نابخشودنی است. مسئولان در بخش اقدام و خانواده ها در بخش صیانت و لایه های مختلف سیاسی و فرهنگی و اجتماعی باید با همراهی خود، اقدام بعدی در قبال جمعیت عفو شده را دنبال کنند. ما به خانواده ها تاکید داریم که جوانان را مراقبت کنند و بار دیگر به دام افراد سودجو نیفتند.

وی ضمن تسلیت به هموطنان زلزله زده در خوی و کشور ترکیه و سوریه و همدردی با انان گفت: آمادگی کامل داریم به کمک زلزله زدگان  بشتابیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تخلف پلتفرم فیلمیو که اقدام به تولید و پخش سریال سقوط کرده است، گفت: پلتفرم را "سکوها" بگوییم.  ما احراز تخلف نکنیم و قضاوت نکنیم. بنا به ماموریت هایی که قوه قضاییه در اجرای اصل ۱۵۸ قانون اساسی دارد رسیدگی به تظلمات بر عهده دستگاه قصایی است و ما وظیفه داریم اگر دعوایی مطرح شد، مطابق موازین قانونی مبادرت به رسیدگی کنیم‌. چنانچه شکایتی از ناحیه آحاد جامعه مطرح شود ما وظیفه داریم به آن رسیدگی کنیم.

وی افزود: درباره موضوع مطروحه باید بگویم که این موضوع در واحد قضایی مربوطه در دادسرای تهران است و  شکایتش مطرح شده و تحت رسیدگی است و تصمیمات قضایی متعاقبا اعلام می شود.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72249

ارسال نظر