ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله به مرکز نظامی اصفهان

حمله به مرکز نظامی اصفهان امروز در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود.

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله به مرکز نظامی اصفهان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد: به دنبال انفجار در یکی از مراکز دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.

محمود عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابعاد این موضوع را بررسی کند.

گفتنی است وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با اشاره به انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان، گفت: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.

این بیانیه می افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 69340

ارسال نظر