توصیه ویژه دبیر شورای نگهبان به وزیر آموزش و پرورش

دبیر شورای نگهبان به وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم چند توصیه مهم کرد.

توصیه ویژه دبیر شورای نگهبان به وزیر آموزش و پرورش

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت زهرا(س) هم مقامات عالی انسانی را دارا بود و در یک کلمه تجلی کامل اسماء و صفات الهی بود.

​وی در ادامه به تبیین شخصیت امام بزرگوار اشاره و بیان کرد: ایشان گرچه بیش از ۳۰ سال است که از میان ما رفته اما افکار و اندیشه‌های ایشان همان طور که در صحیفه امام هم آمده، زنده است و همواره برای همگان قابل استفاده خواهد بود.

دبیر شورای نگهبان و از شاگردان امام خمینی(ره) افزود: همه از جمله وزرای آموزش و پرورش و علوم باید برای شناخت بیشتر راه و رسم امام خمینی(ره) به نسل جدید به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تلاش مضاعفی کنند ضمن آنکه حوزه‌های علمیه و روحانیون نیز باید حافظ آثار امام (ره) باشند.

آیت‌الله جنتی در خاتمه در کنار برشمردن صفات ممتاز شخصیتی امام (ره)، آشتی دادن دین و سیاست در عصر جدید را از جمله اقدامات بسیار مهم ایشان دانست و گفت: غربی‌ها و پیروان آنان در ایران زمان طاغوت سال‌ها تلاش کرده بودند که دین را از عرصه اجتماعی و سیاسی حذف کنند که امام بزرگوار این توطئه را برهم زد و اسلام سیاسی و مردم سالاری دینی را احیا کرد از این رو همه باید در نشر افکار و اندیشه‌های ایشان به وظایف خود عمل کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6745

ارسال نظر