سخنگوی دولت خواستار محاکمه فرح پهلوی شد

بهادری گفت: بعضی چیز‌ها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می‌گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آن‌ها روشن است. خاطرات تشریفات خود آن‌ها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی‌های خارجی اعدادی بین ۳۵ با ۵۶ میلیارد دلار یاد برده شده است.

سخنگوی دولت خواستار محاکمه فرح پهلوی شد

سخنگوی دولت رسیدگی محاکم صالح به وضعیت اموال به غارت رفته مردم ایران توسط رژیم پهلوی را خواستار شد.

علی بهادری جهرمی در واکنش به ادعا‌های فرح دیبا درباره خارج نکردن اموال و جواهات از ایران در دی ۵۷ گفت: این را به فال نیک می‌گیرم که بعد از ۴۴ سال بعضی‌ها یادشان بیفتد که باید نسبت به اقدامات و غارتگری‌های خود و این که اموالی رفته یا نرفته پاسخگو باشند.

وی افزود: استقبال می‌کنیم که یک محکمه صالحی بیاید رسیدگی کند که روشن شود چه میزان اموال بصورت حساب‌های بانکی یا نقدی و جواهرات و یا املاک یا سایر اموال که متعلق به مردم ایران است و توسط دیکتاتور فراری و خانواده هایشان غارت شده و این‌ها کجا هزینه می‌شود؟ برای تجمعات غیر قانونی یا اعتراضی و یا تروریسم رسانه‌ای یا غیر رسانه‌ای هزینه می‌شود. محاکم صالح به این اموال به غارت رفته مردم ایران رسیدگی کنند.

بهادری همچنین گفت: بعضی چیز‌ها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می‌گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آن‌ها روشن است. خاطرات تشریفات خود آن‌ها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی‌های خارجی اعدادی بین ۳۵ با ۵۶ میلیارد دلار یاد برده شده است. این‌ها باید پاسخگوی غارت‌های گسترده اموال مردم باشند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 67268

ارسال نظر