مهدی نصیری: با سیاست های متوهمانه ایران را در زمره عقب مانده ترین کشورها قرارداده اند

سردبیر سابق کیهان نوشت: مدیران و حاکمان این کشور با سیاست‌های غلط و متوهمانه و جهان ستیز خود، ایران را در زمره عقب مانده تربن کشورها از جهات مختلف قرار داده اند اما همچنان ادعای حرکت قطار پیشرفت‌شان گوش فلک را کر کرده است.

مهدی نصیری:  با سیاست های متوهمانه ایران را در زمره عقب مانده ترین کشورها قرارداده اند

سردبیر سابق کیهان نوشت: مدیران و حاکمان این کشور با سیاست‌های غلط و متوهمانه و جهان ستیز خود، ایران را در زمره عقب مانده ترین کشورها از جهات مختلف قرار داده اند اما همچنان ادعای حرکت قطار پیشرفت‌شان گوش فلک را کر کرده است.

مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان، من انتقاد به دولت رئیسی و حاکمیت بابت وضع گاز در کانال خود نوشت:

نمونه تازه و زنده آن زمستان سخت ایران است که این خودمرکز پنداران را - که از چند ماه پیش وعده زمستان سخت اروپا را می دادند و به شیوه ای غیر انسانی برای میلیونها انسان و همنوع اروپایی آرزوی یخ زدگی می کردند و با همین توهمات مانع از ادامه مذاکرات و توافق برجامی شدند - به طرز واضحی رسوا کرد.

این زمستان سخت همراه با قطع و افت فشار گاز در ایرانی که در زمره بزرگترین و شاید اولین دارنده ذخایر گازی دنیاست، نشان داد که مدیران و حاکمان این کشور با سیاست‌های غلط و متوهمانه و جهان ستیز خود، ایران را در زمره عقب مانده تربن کشورها از جهات مختلف قرار داده اند اما همچنان ادعای حرکت قطار پیشرفت‌شان گوش فلک را کر کرده و بر زخم مردم به تنگ آمده از این همه ناکارآمدی و ادعاهای دروغ، نمک می پاشد.

منبع: نامه نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66665

  • ناشناس

    واقعا گل گفتی

ارسال نظر