هشدار آیت‌الله‌ جوادی آملی: تا اتحاد نباشد کشور روی امنیت را نمی بیند

آیت‌الله جوادی آملی گفت: خداوند به ما عطا کنند لعنت را به مخالفان وحدت و اتحاد و صلح و امنیت را قرار دهیم

 هشدار آیت‌الله‌ جوادی آملی: تا اتحاد نباشد کشور روی امنیت را نمی بیند

آیت‌الله  جوادی آملی گفت: خداوند به ما عطا کنند لعنت را به مخالفان وحدت و اتحاد و صلح و امنیت را قرار دهیم

هفته فرهنگی بر آستان آفتاب همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) در بیت تاریخی امام افتتاح شد. هفته فرهنگی بر آستان آفتاب با حضور جمعی از چهره های ملی، هنرمندان و تشکل های فرهنگی و هنری در شهر خمین برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی، خانم دکتر طباطبایی، حجت الاسلام والمسلمین کمساری، استاندار استان مرکزی، و مسئولان شهر خمین از جمله مهمانان مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم پیام ویژه آیت الله جوادی آملی پخش شد.

آیت الله  جوادی آملی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا گفت: بحث هایی که در سنوات قبل درباره حضرت زهرا نقل می شد مربوط به خطبه فدکیه و برخی بیانات ایشان است. اما این بار به مباهله می پردازیم. این مباهله را جز ادب و انسانیت و محبت و عاطفه چیزی اداره نمی کند.

او با تاکید بر وحدت و اتحاد در جامعه گفت: تا اتحاد نباشد کشور روی امنیت را نمی بیند در این اتفاق حضور حضرت زهرا و حسنین صرفا برای امین گفتن نیست بلکه در این دعا سهیم هستند و چون کاری را بدون اذن خدا انجام نمی دهند. اینها به خدا می گویند توفیق به ما بده اگر اینها به بیراهه رفته اند و لعنت خداوند باید بر آنجا جاری شود، این لعنت به دست ما انجام شود.

آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: خداوند به ما عطا کنند لعنت را به مخالفان وحدت و اتحاد و صلح و امنیت را قرار دهیم حضرت زهرا به جایی رسیده است که به خداوند می فرماید من خلیفه شما شوم و به اجازه شما لعنت کسی را بر شما وارد کنم. این جا دو عنصر محوری است اختلاف و اتحاد حرف اول را در شقاوت و سعادت ملت ها می زند.

 

منبع: جوادی آملی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66211

ارسال نظر