آخرین وضعیت سلامتی پدر کیان پیر فلک + عکس‌

پدر کیان پیر فلک پس از چند هفته، در بیمارستان از کشته شدن فرزندش با خبر شد ‌

آخرین  وضعیت سلامتی پدر کیان پیر فلک + عکس‌

مهرداد پیرفلک درمورد وضعیت برادرش، پدر ⁧ کیان پیرفلک⁩: بخاطر آسیب جدی به ستون فقرات و پایین نخاع، قادر به راه‌رفتن، ایستادن و حتی نشستن هم نیست.

مهرداد پیرفلک، عموی کیان پیرفلک در پست جدیدی در حساب اینستاگرام خود نوشته که حال عمومی برادرش مساعد است اما «آسیب جدی به ستون فقرات و پایین نخاع وارد شده و قادر به راه رفتن، ایستادن و حتی نشستن هم نیست.»

او نوشته که امروز پنجاه و هشتمین روزی است که آقای پیرفلک در بیمارستان بستری است و در صورت مرخص شدن هم « باید مدت چندین ماه زیر نظر بیمارستان به صورت هوم کر مراقبت شود تا زخم‌های عمده و شدید ایشان و همچنین درمان‌های مربوط به شکم، لگن، کمر و زخم‌های پهلوی راست و چپ و فیزیوتراپی و کاردرمانی را انجام بدهد.»

پدر کیان پیرفلک

پدر کیان پیرفلک

مهرداد پیرفلک، عموی کیان پیرفلک در حساب اینستاگرام خود نوشت:دوستانی که جویای احوال میثم پیرفلک هستن باید عرض کنم که ایشون هنوز در بیمارستان بستری هستن و امروز پنجاه و هشت روز است که بستری است. با تلاش و پیگیری و همدلی پرسنل بیمارستان حال عمومی ایشون از نظر علائم حیاتی مساعد است لازم می دانم از تک تک پرسنل بیمارستان مدیریت و معاونت سوپروایزر پزشکان پرستاران بهیاران خدماتیها و کلنیک زخم و و تمام مجموعه بیمارستان که خالصانه و دلسوزانه میثم را تیمار می کنند تشکر و قدردانی نمایم .

اما متأسفانه آسیب جدی به ستون فقرات و پایین نخاع وارد شده و قادر به راه ،رفتن ایستادن و حتی نشستن هم نیست و در صورت مرخص شدن از بیمارستان نیز باید مدت چندین ماه زیر نظر بیمارستان به صورت هوم کر مراقبت شود تا زخمهای عمده و شدید ایشان و هم چنین درمانهای مربوط به شکم لگن کمر و زخم های پهلوی راست و چپ و فیزیوتراپی و کاردمانی را انجام بدهد امیدواریم با دعای شما عزیزان حال میثم بهتر گردد.

میثم پیرفلک، پدر کیان پیرفلک تا چند هفته پیش از مرگ پسرش بی‌خبر بود و چند روز قبل از مراسم چهلم او از این موضوع باخبر شد.

میثم پیرفلک و همسرش زینب مولایی‌راد با دو کودک خود شامگاه ۲۵ آبان در حال بازگشت به خانه‌شان در شهر ایذه بودند که در میدان هلال احمر هدف گلوله ماموران قرار گرفتند. میثم پیرفلک مجروح شد اما کیان پیرفلک در اثر اصابت گلوله کشته شد

‌ عموی کیان پیرفلک در اینستاگرام با انتشار عکسی از پدر کیان در حالی که در تخت بیمارستان فرزند دیگرش، رادین، را در آغوش گرفته، از باخبر شدن او از کشته شدن پسرش خبر داد و نوشت: «اون الان دیگه می‌دونه که کیان نیست.»

پدر کیان پیرفلک

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66144

ارسال نظر